kaader filmist

kaader filmist

Friday, September 20, 2013

Between Us

Film: Between Us (2012)
Vaatamise põhjus: ma ei mäleta
Hinne: D
Filmi lühikokkuvõte: Kaks paari saavad taas kokku kahel imelikul õhtul, kui juhtuda võib mida iganes. Tegemist on musta komöödia sugemetega looga sõprusest, abileust, armastusest, pettumustest ning unistustest.
Drama



Ausalt ma ei mäleta miks see film mu tähelepanu köitis ja miks ma ta tõmbasin. Võib-olla oli treiler piisavalt hea. Lugu ise on kahest abielupaarist, kus mehed on koos koolis käinud ja fotograafiat õppinud. Üks neist (Taye Diggs) on jätkanud vabakutselise kunstnikuna ja teine (David Harbour) asunud tööle reklaamifirmas fotograafina. Nende abikaasad (Julia Stiles ja Melissa George) on pidanud oma unistustest loobuma laste nimel.

Filmi tegevus toimub kahel õhtul mida üksteisest lahutab kolm aastat. Esimesel õhtul toimub tegevus rikkama paari kodus, kolm aastat varem, kui nad peale õhtusööki lähevad vaatama nende uut kodu, mille nad on soetanud tänu päranduseks saadud rahale. Peagi peale majja jõudmist hakkavad kodus olijad tüli kiskuma ja oma musta pesu külaliste ees tuulutama. See õhtu lõppeb sellega, et nad teatavad, et nad on lahutamas ja külas olev paar vannub, et nemad ei saa kunagi olema samasugused.

Kolm aastat hiljem, ilmub see imelik paar teise paari korteri uksele. Nüüd on ka kunstnike peres laps ja nad näevad kurja vaeva et ots otsaga kokku tulla, kuna pereisa pole juba pikka aega ühtegi fotot müünud. Külla tulnud paar on aga üle elanud paar draamat, leidnud jumala ja üksteist ning nende eesmärk külastamisel ongi vabandust paluda viimase kokkusaamise fopaa pärast. Kuid seekord on kord teise paari käes oma musta pesu pesta.

Ühesõnaga pole selles filmis mustast huumorist haisugi, või siis olen mina loll. Tegu on ühe üsnagi häiriva sisuga draamaga.

No comments:

Post a Comment