kaader filmist

kaader filmist

Monday, September 11, 2017

SEE

Film: IT (2017)
Hinne: B
Sisukokkuvõte: “See” põhineb ülimenukal samanimelisel Stephen Kingi romaanil, mis on juba aastakümneid lugejais õudu tekitanud.

Seitse noort Maine’s Derrys elavat heidikut kutsuvad end Luuserite klubiks. Igaüks neist on kohalike kiusajate sihtmärgiks saanud omal põhjusel… ja nad kõik on näinud oma suurimaid hirme ellu ärkamas kujumoondajana, kelle nimeks on See.

Derry on olnud selle olendi jahimaaks linna rajamisest peale. Ta ilmub iga 27 aasta tagant maa-alusest kanalisatsioonist päevavalgele, et toituda linna laste hirmudest. Luuserite klubi koondab jõud, et ületada omaendi hirmud ja peatada tapatalgud, mis algasid vihmasel päeval, kui väike poiss paberlaevukest otsides kanalisatsiooniauku… ja otse kloun Pennywise’i käte vahele kukub.
Drama, Horror

Ma ei tea, miks ma mäletasin, et ma olen seda raamatut lugenud kunagi ammu, kui ma lugesin järjest läbi kõik Kingi raamatud, mis mulle vähegi kätte sattusid, kuid pärast filmi vaatamist, tuleb ikka tõdeda, et ma pole raamatut lugenud. Aga see ei tee lugu sugugi halvemaks või vähem õõvastavaks. Mul oli siiralt hea meel, et see film polnud mul tolle õhtu viimane film, vaid mind oli veel ees ootamas komöödia (vähemalt nii ma siis veel arvasin), sest muidu oleks mu öö ilmselt täis olnud Bill Skarsgardi klouni ja hõljuvaid lapsi.

Tegu oli klassikalise Kingi õudukaga, kus peategelasteks on tüüpilised kooli heidikud, kes üheskoos moodustavad arvestatava jõu ka kooli kiusajate vastu, mis siis veel ühest kurjast vaimust vaevatud klounist rääkida. Stand by me tuli kohe nii väga meelde.

Ja kui nüüd näitlejatest rääkida – kõik need noored (Jaeden Lieberher, Jeremy Ray Taylor, Sophia Lillis, Finn Wolfhard, Chosen Jacobs, Jack Dylan Grazer, Wyatt Oleff) olid suurepärased. Billi asemel oleks võinud vabalt Gustaf ka klouni häält teha, sest esimesed sõnad, mida kloun ütles olidki nii Viikingite Floki moodi. Kuidas üldse vaatajad mäletavad Skarsgardide vennakesi? üks on vampiir ja naisepeksja, teine hullumeelne paadiehitaja ja kolmas siis libahunt/kummitus kloun … ei ole neist keegi esimene armastaja :).

Õudusfilmide austajatele on see üks suurepärane maiuspala.

Ning kas tõesti on ka teist osa oodata?
 
 
 

No comments:

Post a Comment