kaader filmist

kaader filmist

Friday, August 26, 2016

Absolutely Fabulous: Täitsa hullud



Film: Absolutely Fabulous: The Movie (2016)
Hinne: B
Sisukokkuvõte: Nii nagu kinodebüüt nõuab, nõretavad Edina Monsoon ja Patsy Stone (Jennifer Saunders ja Joanna Lumley) endiselt glamuurist ning elavad just sellist luksuslikku elu nagu alati: shoppavad, joovad ja käivad mööda Londoni kõige moodsamaid klubisid. Aga pärast seda, kui nad ühel peol kogemata supermodell Kate Mossi kõrgelt kaldapealselt Thamesi voogudesse tõukavad, saavad sõbrannadest moeikooni enneaegsest surmast kerkinud ebameeldiva meediatormi keskpunkt ning kõigi paparatsode lemmik-sihtmärgid. Põgenedes ainsagi pennita külmast ja ebasõbralikust Londonist superrikaste armastatud mänguväljakule (Prantsuse Riviera), hauvad need parandamatud peoloomad plaani muuta oma põgenemine püsivaks ning pidutseda päikese all nii nagu poleks homset.
 
Pöörane komöödia "Ainult hulludele" kasvas välja samanimelisest pikaajalisest menuseriaalist, mida vändati aastatel 1992 - 2012.
Comedy

Kes meist siis poleks näinud vähemalt ühte või kahte osa telesarjast Ainult hulludele, seega ei tohiks kogu see absurdsus, mis teid suurel ekraanil ootab, täiesti ootamatu, sest nad jätkavad vanas headuses ühiskonna kritiseerimist, vanade klassikate kasutamist ning loomulikult on kogu film täis tuttavaid nägusid nii filmi kui ka moemaailmast.
 
Kui ma kutsusin oma sõbrannasid kinno, iseloomustasin ma filmi kui vaadet meie tulevikku. Pärast filmi nägemist loodan ma südamest, et meie tulevik ei saa selline olema. Mul pole midagi lõputu pidutsemise vastu, kuid ma ei tahaks kunagi nii haletsusväärne olla, ma tahaks väärikalt vananeda.
 
Aga film on hea, täis nalju, šokke, absurdsust ja otse loomulikult ka Inglaslikku labasust.

No comments:

Post a Comment