kaader filmist

kaader filmist

Wednesday, November 13, 2013

Paranoia

Film: Paranoia (2013)
Vaatamise põhjus: Väga hea treiler on ja lisaks ka head näitlejad
Hinne: C
Filmi lühikokkuvõte: Kõrgemataseme triller Paranoia viib meid sügavale globaalse edu ning surmava ihnuse ning pettuse tagatubadesse. Kaks maailma kõige mõjuvõimsamat biljonäri (Harrison Ford ja Gary Oldman) on üksteise suurimad rivaalid keda seob ühine minevik ning eks ei peatu millegi ees, et üksteis hävitada. Noor spetsialist (Liam „Thori Väikevend Hemsworth) on pimestatud piiramatu rikkuse ning võimuga, kui ta nende huviorbiiti satub, ning kaasatakse nende kahe vahelisse ohtlikesse elu/surma mängudesse ning ettevõtte spionaaži. Kui noormees lõpuks mõistab, kuhu ta on sattunud, on ta elu juba ohus ning ta on end palju sügavamalt nende mängudesse mässinud, kui ta isegi arvata oskas, ning taganemiseks teab ta liiga palju.
Action, Criminal, Drama

Oh, sellel filmil on tõsiselt hea treiler tehtud ja väga tugevad näitlejad kaasatud, seega ei saanud ma kuidagi aru, miks seda filmi meie kinodesse ei jõua ja kuidas ta nii ruttu DVD peale pandi. Nüüd kui ma olen filmi näinud saan ma sellest väga hästi aru.

Tegu on siis ühe spiooni filmiga. Mitte rahvusvahelise spiooni filmiga vaid ärisaladuste spiooni filmiga, kuhu on kaasatud suured ja tuntud nimed – nagu juba öeldud (Harrison Ford, Gary Oldman, Liam „Väike Thor“ Hemsworth, Julian „Dr. Troy“ McMahon, Josh „Sawyer“ Holloway ning Amber „uus pr. Depp“ Heard. Pole ju paha, kõik, või siis enamvähem kõik neist teavad mida kaamera ees teha, nüüd peaks vaid lavastaja olema tasemel, et neist parim välja võluda ja hiljem hea film kokku lõigata. Kuid …

Kahjus on tegu ühe nõrga sisuga, kehvakese dialoogiga ning hüpliku tegevusega filmiga. Ma ei hakka mainimagi, et lisaks kõigele muule on sees nii mõnigi loogikaviga, kuid eks neid vigu näeb vaid minusugune friik. Ühesõnaga on ilmselgelt loodetud, et paneme filmile intrigeeriva nime, võtame näitlema suured tähed – ahvatlusi nii vanemale kui ka nooremale vaatajaskonnale - ja küll film läbi lööb. Kuid ma ei saa näiteks siiani aru, miks on filmi nimi Paranoia – keegi tegelastest ei kannatanud paranoia all, ükski situatsioon ei tekita paranoiat … ei tea, äkki sain mina millestki valesti aru. Ja näitlejad – ükskõik kui head nad ka pole, kui kogenud või kui ilusad, kui ikka lavastaja ei oska neist parimat välja tuua ja lõikab lõpuks kokku hüpliku loo, siis ei päästa mitte miski!

Kui ma seda filmi vaatasin, siis meenus mulle pidevalt Amber Heardi eelmine film, mida ma vaatasin – Syrup – kus on ka noored hakkajad inimesed ja ärisaladuste varastamine jne., kuid tegu oli vähese eelarvega indy filmiga. Too väike film palju parema sisuga ja teostusega, seega saab küll kui tahta/osata, kuid Paranoia puhul on ilmselgelt milleski puudu jäänud.

Kahju, treiler oli nii hea.

No comments:

Post a Comment