kaader filmist

kaader filmist

Friday, November 22, 2013

Ego

Film: Ego (2013)
Vaatamise/valimise põhjus: PÖFF ja sisu – tüüpiline NA armastusromaani sisu :)
Hinne: A
Filmi lühikokkuvõte: Sebastianil on kõik, mida temaealine noor võiks ihaldada: ta on tõusuteel edukas laulja, teda toetab jõukas hoolitsev perekond ning sotsiaalset positsiooni võib pea igal tasandil kirjeldada sõnaga „alfa“. Seda muidugi siis, kui oled sama pinnapealne kui jääkiht hilissügisesel porilombil või keskmine staar kollases meedias. Pärast ootamatut pimedaksjäämist variseb aga Sebastiani egopõhine unelmate maailm kokku. Mia tutvustab talle teistsuguseid väärtushinnanguid ja sügavamaid tundeid, kuid mis saab siis, kui Sebastian peaks uuesti nägijaks saama?
NA, Drama, Romance
 
See oli üks tore meelelahutuslik NA (New Adult) film.

Mind kummitas kogu filmi vaatamise ajal mõte, et ma olen sellise sisuga raamatut lugenud, või siis sellise sisuga raamatu kokkuvõtet, kuid kuidagi ei suutnud meenutada, mis raamat see võiks olla, kuid samas, sellise sisuga võib iga teine YA või NA raamat olla. Mu raamatuklubi tüdrukud aitasid leida ühe sellesisulise raamatu :) - Blind Attraction.

Aga film ise oli väga hästi tehtud ja näitlejad hästi valitud - ja .

Mis mind häiris, oli see et ma polnud arvestanud sellega, et ma lähen kinno koos klassiekskursiooniga … aga midagi pole teha, film on JUST filmi programmis ja on teismelistele mõeldud … ja teismelised lihtsalt ei suuda poolteist tundi vaikselt istuda.

Aga lõppu natuke filmimuusikat:

No comments:

Post a Comment