kaader filmist

kaader filmist

Thursday, July 18, 2019

Thoroughbreds


Film: Thoroughbreds (2017)
Hinne: C--
Lühikokkuvõte: Kaks Connecticuti kõrgklassi teismelist uuendavad oma sõprust pärast paariaastast eraldi olekut. Üheskoos otsustavad nad lahendada alati üksteise probleemid, mis iganes need siis ka poleks, ja üks kõik kuidas.
Crime, Drama,

Veel üks film meenus. 

Kui ma ütlen, et ma sain sellest filmist aru, siis ma valetan. Kui ma ütlen, et ma pole midagi varem sellist näinud siis ma ka valetan. Sest tegelikult on varemgi tehtud selliseid luupainajalikke teismeliste kriminaalide draamasid, kus kaks rikkast perest võsukest, kellel on igav ja kellel põlemiski keelatud, hakkavad oma võimu ja hea kasvatuse piire kompama.

Need kaks tüdrukut – ühe tüdruku ema on teise palganud teisega aega veetma – leiavad, et tüdruku kasuisast tuleb kuidagi lahti saada. Seega hauvad nad lollikindla plaani, kuid nagu ikka, inimesed teevad plaane ja jumalad naeravad. Aga kogu see algusest lõppu jõudmine oli nii haigelt jabur, et tahes tahtmata hakkad samal ajal muid asju tegema ja jälgid ekraanil toimuvat vaid siis kui pea sinnapoole pöördub.

Festivalitüüpi film. Kuid kahjuks Anton Yelchini viimane film.

No comments:

Post a Comment