kaader filmist

kaader filmist

Monday, June 15, 2015

Accidental Love



Film: Accidental Love (2015)
Hinne: C
Sisukokkuvõte: Väikelinna ettekandja, kellel on õnnetu juhuse tõttu nael peas, hakkab selle naela mõjul etteaimamatult käituma ning tema etteaimamatus viib teda Washingtoni, kus hakkavad sädemed lendama, kui ta kohtub noorukese ohmukese senaatoriga, kes lubab tema juhtumi üles võtta – kuid mis juhtub siis kui armastus segab sinu tõekspidamistesse vahele?
Comedy, Romance

Ma hakkasin vaatama seda filmi ühel reedel, kuid lugu oli liiga absurdne ja ma olin liialt väsinud et pooltki filmi ära vaadata … läks mööda nädal, enne kui ma jätkasin sealt kus enne pooleli jäi, ja kuigi lugu on äärmiselt jabur, vaatasin siiski lõpuni.
 
Minu jaoks oli tegu seguga Põetaja Bettyst ja Legaalsest Blondiinist. Satiiriline komöödia ameerika seadusandluse ja armastuslugudest.

Jabur komöödia heade näitlejatega.


No comments:

Post a Comment