kaader filmist

kaader filmist

Tuesday, March 4, 2014

Oscars 2014


Oscar’id on selleks aastaks siis taas jagatud.
Milline on siis selle aasta saak? Kesine tuleb tõdeda, sest enamus mehikesi läks jagamisele kahe filmi vahel – 12 aastat orjana ja Gravitatsioon.

Aga alustagem siis allpool olevatest huvitavamatest asjadest (kui ma kategooriat ei maini, siis tähendab on võtja üks kahest eelpool mainitust :))




Parim kostüüm: Kuigi ma eelmise aasta Oscarite järel pakkusin et Gatsby jääb Oscari rallist täielikult välja, sest ta siiski on ju aasta alguses linastunud film, siis päris nähtamatuks ta siiski ei jäänud ja kostüümide eest läks Oscar siiski maakera kuklapoolele.

Parim muusika: Lumekuninganna ja igavene talv – ma loodan, et multikas on see lugu paremini esitatud, sest laval oli küll üks imelik kakofoonia ja esitajaks Glees kaasalöönud näitlejanna.

Parim mitte Ingliskeelne film: Kohutav ilu – ja endiselt ei julge ma seda filmi vaadata.

Parim multikas: Lumekuninganna ja igavene talv – ma polnud selle aasta nominentidest ühtegi näinud seega ei oska ka omaltpoolt midagi öelda, kuid ma loodan et Miyazaki film The Wind Rises tuleb JAFFi raames ka meile.

Parim originaalne stsenaarium: Temake, Spike Jonze – väga teenitult saadud mehike.
 
Parim mees kõrvalosatäitjaJared Leto – jahhhhhhhhhh :)

Parim nais kõrvalosatäitja – Lupita Nyong’o – see oli nii tore, et auhinna andis üle Django filmis osalenu :).

Parim naisnäitleja – Cate Blanchett – see et mulle film Kurb Jasmine ei meeldinud, et tähenda ju seda, et Cate seda auhinda poleks väärt. On ja kuidas veel!

Parim meesnäitlejaMatthew McConaughey – taas kord jahhhhhhhhh :)

Ja aasta film – 12 aastat orjana – ma pole filmi näinud, seega jätan ka oma arvamuse enda teada.

Aga Oscari show üleüldse – Ellen on väga hea saatejuht ja tal on head naljade kirjutajad, kuid minu arust oli see pizza asi lihtsalt mõttetu ajaraiskamine.


Ning kas tõesti oli vaja need kaks vaest vanainimest kohale vedada (Sidney Poritier ja Kim Novak)? Ja minu arust jäi In Memoriam osast välja üks eelmisel aastal lahkunud noor näitleja – Cory Monteith – kuid äkki on see nimekiri vaid suure lina näitlejate ja muude asjapulkade jaoks, sest Cory oli ikkagi enamasti teleriekraanilt tuntud, või siis lihtsalt unustati välja (Oscari kodukal on, kuid saates polnud, lihtsalt täpsustuseks).



Aga üldkokkuvõttes oli ju tore :).

No comments:

Post a Comment