kaader filmist

kaader filmist

Thursday, November 22, 2012

Ginger & Rosa

Film: Ginger & Rosa (2012)
Filmi vaatamise põhjus: PÖFF
Hinne: D
Filmi lühikokkuvõte: On London, aasta 1962, fritsud on juba pikemat aega lühikese keti otsas ja nende ärritamiseks kogub tuure fenomen nimega The Beatles. Loo keskmes on kaks teismeikka jõudnud näitsikut, kelle igapäeva mured tiirlevad poliitika, juuksetrendide ja rõhuva väikekodanliku elumudeli ümber. Kuid tegu on muutliku ajastuga, mis paneb proovile ka kõige tugevamad sõprussuhted. Kas Kuuba raketikriis suudab sütitada midagi enamat, kui vaid ellujäämisinstinkti?  http://2012.poff.ee/est/filmid/programmid.p/just-film/ginger-rosa

Ma pole juba ammu midagi niiiiiii igavat näinud. Film oli vaid poolteist tundi ning mul oli tunne, et olen juba kolm tundi vähemalt kinos istunud. 

Ma saan aru, et pubeka iga on täis muresid, mis on suuremad, kui nad meie sisse ära mahuvad ja filmides tuleb ju alati kõike suuremana näidata kui see päriselus on. Aga mul oli igav ja ka minu ees istuvatel pubekatel oli igav, ka neile ei jõudnud see film kohale.

Muidugi oli kurb vaadata kuidas kaks sünnist saati koos olnud sõbrannat lühikese aja jooksul lahku kasvavad ning kuidas pered lagunevad, kuid see polnud minu tassike teed ja midagi pole teha. 

Meie aja inimesed on ilmselt ikka juba liiga tuimaks muutunud igasuguste selliste hirmude suhtes, nagu seda võiks olla tuumasõda, et me ei suuda kuidagi mõista seda suurt ängistust, mis vaevas tolle aja noori. 

Üks ebaõnnestunud filmivalik siis seekord. Isegi aukartustäratav näitlejate valik (Elle Fanning, Christina Hendricks,  Anette Benning, Timothy Spall, Oliver Platt) ei parandanud asja.

No comments:

Post a Comment