kaader filmist

kaader filmist

Monday, November 26, 2012

Forget Me Not

Film: Forget Me Not (2010)
Filmi vaatamise põhjus: Taas kord, ei mäleta, miks ma selle filmi tõmbasin
Hinne: C
Filmi lühikokkuvõte: Kogu tegevus toimub 24 tunni jooksul ja on keskendunud Will Fletcheri (Tobias Menzies) – pühendunud muusiku, ning Eve Fisheri (Genevieve O’Reilly) – ilusa ning vabahingelise kohaliku baaridaami, kohtumisele. Püüdes leppida oma kohutava saladusega, päästab Will Eva purjus baarikülastaja käest, kui Eva on baari sulgemas, ning sellest alates on nende teed üksteisega põimunud. Nad on üksteisest huvitatud ning koos alustavad nad teekonda läbi öise Londoni, teadmata mida eesootav öö või päev neile tuua võib. Päevavalguse saabudes muutub paar veelgi lähedasemaks, kuid kas Will suudab Evale rääkida tõtt oma olukorra kohta?

Filmi alguses polnud ma päris kindel, et ma tahan seda lõpuni vaadata, kuid kui sellest imelikust ja masendavast sissejuhatuses juba üle on saadud ning ekraanile tuleb ka kolmas peategelane – kusjuures mu lemmik tegelane :) London – siis vaatan ma juba huviga filmi lõpuni. Nad kõnnivad ju läbi kõikide nende kohtade, mis minule on kõige eredamalt Londonist meede jäänud. Ja filmi sisu on ise ka väga armas. Taas kord tore armastuslugu, mis on küll natuke kurva alatooniga, kuid ega kõik siin elus polegi ju vaid roosiline, natuke tuleb ka ju kibedust tunda.

No comments:

Post a Comment