kaader filmist

kaader filmist

Monday, September 9, 2019

See: teine peatükk

Film: It: Chapter Two (2019)
Hinne: B+
Lühikokkuvõte: Luuserite klubi sai 27 aastat tagasi Pennywise’ist jagu, kuid ta naaseb veel kord Derry linna terroriseerima. Luuserid on ammu oma teed läinud ja nüüdseks täiskasvanud. Kuid kui lapsed taas kaduma hakkavad, kutsub ainsana kodulinna elama jäänud Mike teisedki tagasi. Minevikukogemustest traumeerituina tuleb neil Pennywise’i lõplikult hävitamiseks oma sügavaimad hirmud ületada. Sedasi aga satuvad nad otse varasemast ohtlikuma klouni teele.
Thriller, Horror

Oh jah. Suurepärane õudus. Siin oli nii visuaalset kui ka psühholoogilist õudust.
Ma nagu mäletan et ma olen seda raamatut lugenu, kuid ma ei mäleta raamatut piisavalt, et öelda, kas raamat oli parem või mitte, KUID mul on tunne, et peaks äkki vähemalt lõpu üle lugema, sest see pidev norimine Billi raamatu lõpu üle, jättis mulje, nagu oleks see vihje Kingi raamatu kohta. Ja see et King pole lihtsalt viiesekunid lisand ekraanile, vaid korraliku rolli ja dialoogiga, oli suurepärane.

See oli üks vägagi hästi tehtud järg ja vägagi õõvastustekitav õudukas. Tavaliselt ei mõju õudukad mulle nii, et öösel ei julge varvast teki alt välja pista, kuid see film mõjus just nii.


No comments:

Post a Comment