kaader filmist

kaader filmist

Saturday, October 6, 2012

Lola on vastu

Film: Lola versus (2012)
Vaatamise põhjus: trailer oli huvitav
Hinne: B-
Filmi lühikokkuvõte: Veetlev kirjandusetudeng Lola (Greta Gerwig) on koos oma peigmehe Luke'iga (Joel Kinnaman) õnnelik. Pulmad on nende pikaajalises suhtes loomulik samm. Vähemalt nii arvab pruut. Aga Luke'il on selles osas hoopis teine arvamus ja ta otsustas selle teatavaks teha kõigest mõni nädal enne pulmi. Nüüd on neiu pettunud nii armastuses, seksis kui elus tervikuna! Kuid nutetud silmadega õnnetu neiu välise kesta taga peitub „vapper tinasõdur“, kes suudab veel kõigile koha kätte näidata.
Taas kord sain ma aru miks ma mehi ei usalda, miks ma kohtingutel ei käi ja miks ma eelistan olla pigem raamatute seltsis või nautida üksi head filmi.
Selline keskpärane laupäevane meelelahutus, ei midagi erilist.

2 comments:

  1. Taas kord sain ma aru miks ma mehi ei usalda, miks ma kohtingutel ei käi ja miks ma eelistan olla pigem raamatute seltsis või nautida üksi head filmi.

    Normaalne - peab siis ka selle filmi ära vaatama, vb ma hakkan sinust lõpuks ka aru saama nii! :)

    ReplyDelete