kaader filmist

kaader filmist

Tuesday, June 26, 2012

Rokiajastu

Film: Rock ogf Ages (2012)
Vaatamise põhjus: sest see mida oli plaan vaatama minna oli välja müüdud ning mulle oli lubatud, et mind viiakse VÄGA halba filmi vaatama
Hinne: D
Filmi lühikokkuvõte: Lavastaja ning tippkoreograaf Adam Shankmani (“Juukselakk”) uus, lõbus linateos, mille aluseks on Broadway hittmuusikal “Rock of Ages”.
See jutustab meile loo väikelinnas võrsunud tüdrukust nimega Sherrie ja linnapoisist Drew'st, kes kohtuvad ühel ilusal õhtul oma unistusi taga ajades Los Angelese kuulsal Sunset Stripil. Nende rock'n'rollist läbi imbunud armulugu palistavad südant puperdama ajavad rokihitid, mille on omal ajal kuulsaks laulnud Def Leppard, Joan Jett, Journey, Foreigner, Bon Jovi, Night Ranger, REO Speedwagon, Pat Benatar, Twisted Sister, Poison, Whitesnake ja paljud teised.

Oh jeerum, sellesse filmi oli kokku pandud kogu mu lapsepõlve magamistoa seina kaunistanud bändide laulud. Ma olen vägagi rahul, et keegi neist ei püüdnud laulda ühtegi Skid Row laulu, ning Sebastian tuli ise ekraanile laulma Starshipi'i laulu :).
Kuid kui nüüd unustada muusika, siis film ise – Chicago kohtub Glee ja Ugly Coyotega, lisaks suures koguses irooniat ja stripaeroobikat (huvitav, kas postitantsu maailmameister sai ka selles filmis osaleda :)?). See oli ikka üks VÄÄÄÄÄGA kohutav film. Ma tunnistan ausalt, et naersin pea kogu aeg, kuid enamasti naersin ma selle pärast, et ekraanil toimuv oli piinlikust tekitavalt kohutav, mitte selle pärast, et oleks naljaks olnud. See on selline film, mis on nii kohutav, et on juba peaaegu hea. Rõhk on sõnal peaaegu.

Ja see film on tehtud populaarse Brodway muusikali põhjal? Ema anna padruneid!!!
Ning kunagi oli see muusika see mille kuulamine oli võrreldav surmapatuga, ning nüüd ülistatakse seda?!??! Eks tolleaegsed keelajad on nüüdseks piisavalt vanad, et olla vanadekodus ning tolleagsed mässajad püüavad oma lastele näidata, milline oli nende noorus. Ma pole vist veel piisavalt vana, et heldimusega meenutada seda kõike :):).
Minu arvamus sellest filmist – kui ikka mitte midagi muud vaadata pole ja ajast kahju pole, minge vaatama.

2 comments:

  1. C'mon! Sa annad filmile hindeks D ja soovitad siis ikka inimestel seda vaatama minna?! Südametunnistuseta naine! :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Huvitav, kus on kirjas, et minge kindlasti vaatama?
      Ja pealegi, see et film mulle ei meeldi, ei tähenda seda, et seda keegi teine vaatama minna ei tohi.
      Arvo, minu sõna pole seaduseks, kõigil on õigus teha oma valikuid ;)

      Delete