kaader filmist

kaader filmist

Friday, April 27, 2012

Ronk


Film: The Raven (2012)

Filmi vaatamise põhjus: Edgar Allan Poe ... mu lapsepõlve lemmik kirjanik ... tema novellide kogu sai algusest lõpuni ja lõpust algusesse päris mitu mitu mitu korda läbi loetud!
Hinne: B
Filmi lühikokkuvõte: Verdtarretav põnevusfilm "Ronk" jutustab legendaarse kirjaniku Edgar Allan Poe viimastest päevadest enne tema kadumist.
Poe (John Cusack) naaseb Baltimore'i, kus on aset leidnud mitu kohutavat mõrva, mis matkivad kõik tema kirjutatud teoseid. Kohaliku politsei kahtluse alla sattunud kirjanik ühendab jõud detektiiv Emmett Fieldsiga (Luke Evans) selleks, et kurjategijat peatada, oma rikutud mainet taastada ning päästa oma kadunud pruut (Alice Eve), kes on tõenäoliselt samuti sarimõrtsuka küüsi langenud. /Forum Cinemas/


Tore põnevusfilm … eeenam väähem Poe stiilis. 
 
Tore oli püüda ära tabada millisest novellist milline osa pärit oli. Oli ka kohti kus mina silmi kinni hoidsin. John Cusack oli täiesti tasemel, nagu ikka, väga temalik.

Kuna mina kuulasin, mis räägiti ning püüdsin visuaalselt haarata filmist nii palju kui võimalik, siis mina ei pannud õnneks tähele, et alla jooksvad supakad olla olnud allapoole igasugust arvestust.

Ma kohe ei taha sellest filmist rääkida. Minge ise vaatama!!


No comments:

Post a Comment