kaader filmist

kaader filmist

Thursday, April 12, 2012

Metsamajake


Film: The Cabin in the Woods (2011)

Filmi vaatamise põhjus: istun mina kinos, vaatan treilereid, algab midagi uut, mida varem veel näinud pole, ekraanile ilmub Chris Hemsworthi nägu … hmmmm :) … heh, õudukas :( … kuid oot oot, see ju meenutab mulle midagi muud … midagi kus Chrisi vend mängis … ja seda alles hiljuti … kas tõesti sai ka vanem vend endale oma enda versiooni Näljamängudest? :) :) :)
Hinne: B
Filmi lühikokkuvõte: Viis sõpra rendivad eraldatuses asuva metsamajakese ning saavad rohkem kui rendiraha eest saada lootsid. Nüüd peavad nad ühiselt metsamajakese tõele jälile saama. Ja sealt eluga pääsema...
"Metsamajake" on originaalne õudusfilm, mis võtab zhanri kulunud klisheed ja lükkab need teravmeelselt kummuli! /Forum Cinemas/


Nagu ma juba ütlesin, meenutas selle filmi trailer mulle Näljamänge. Ja seega – Mu daamid ja Härrad, ma pakun teile Näljamängude täiskasvanute versiooni (K14 ikkagi) :) ja olgu juhus alati teie poolel!!! :):):) Ma ei tee nalja! Kas te teate milline stuudio tootis Näljamängud? Lionsgate. Ja kes on Metsamajakese taga? Lionsgate .... :) Kes ei usu, minge vaatama! :)

Aga küllalt nüüd sellest. Räägime filmist ka.

HMFG! Ma pole mingi õudukate fänn, sest mulle ei meeldi kui toiduga mängitakse, ning ma pigem naudin ketšupit kas pizzal või lasanjes, kui et vaatan seda lendamas mööda tuba laiali ja vastu kaamera läätse. Kuid see õudukas on täpselt nii nagu kokkuvõttes lubatakse, täis üllatusi ja võrdlemisi vähe kunstnike kehavedelikke, igasuguses erinevas värvivariatsioonis.

Kuid selle eest on tüüpilised karakterid: loll blondiin, sportlane, taibu, kojanarr ja uje punapea – täpselt nii nagu ühes korralikus õudukas peab olema. Aga, blondiin ei olegi nii väga loll ja ei jooksegi kiljudes täpselt sinna kuhu pole vaja. Sportlane ei kõmistagi rusikaga endale vastu rinda ja ei ütle 'Me Tarzan you Jane'. Taibu kannab küll prille, kuid sellelgi vaatamata saab ta kõige lollemalt surma. Ning kojanarr jääb ellu tänu oma pidevale pilvesolekule, ja aitab elus püsida ka punapeal – vähemalt mingi aeg :).

Ma ei hakka rääkimagi teistest tegelastest, kes on filmis tähtsal kohal lisaks nendele viiele, sest neid tuleb lihtsalt ise vaatama minna!

Keda ma poleks tahtnud taas kord näha oli Sigourney Weaver ... ta oli halb Karmis tões ja siin oli ta ......

Filmi lõpukaadrite järgi võiks öelda, et see oli eelmäng filmile Titaanide raev! :):):):):)

Kui ma kinost välja tulin, kõndisid minu ees kaks neidu, kes kirusid üksteisele, kui halb film see ikka oli ja neil on rahast kahju, mis nad pileti eest maksid, samas kui mina itsitasin omaette ja mõtlesin, et ma pole tõesti ammu näinud nii naljakat ja nutikalt tehtud filmi, mis polnudki lääge või idiootne või täis lollakaid vigu, mis rikub kogu elamuse. 

P.S. otsige Stephen Kingi!!! :):):) ning Addams Family tegelast IT :):):)!!

Ja lõpetuseks natuke filmimuusikat


No comments:

Post a Comment