kaader filmist

kaader filmist

Thursday, March 22, 2012

Näljamängud

Film: The Hunger Games (2012)
Filmi vaatamise põhjus: Pärast esimese traileri vaatamist võtisn kätte esimese raamatu ... siis teise ... ja kolmanda ... otse loomulikult tuli edasi ka kinno minna :)
Hinne: B+
Filmi lühikokkuvõte: Kunagise Põhja-Ameerika varemetel asub särav Kapitoolium, mille elanike oodatuimaks meelelahutuseks on iga-aastased Näljamängud: võitlus elu ja surma peale ülisuurel areenil televisiooni otse eetris. Mängude võitmine tähendab kuulsust ja rikkust, kaotus aga kindlat surma. 16-aastasest Katniss Everdeenist saab mängudel osaleja ilma, et ta seda tegelikult tahaks. Kui ta soovib võita, peab ta hakkama valima ellujäämise ja inimlikkuse, elu ja armastuse vahel. /Forum Cinemas, Apollo raamatukauplus/


Kuid nüüd mu daamid ja härrad - The Hunger Games / Näljamängud  - Olgu juhus alati teie poolel!!!! :)

… nagu juba öeldud ma olen raamatut lugenud. Tavaliselt on selliste filmide, mis on tehtud raamatu järgi, vaatamaminek väga suure riskiga asi, kuna film on ju enamasti tehtud raamatu põhjal, mitte raamatu järgi, kuid filmist minnakse ikkagi otsima raamatut, mitte lavastaja nägemust raamatust. Kuid seekord võib kergemalt hingata … minu nägemus ühtis suuremalt jaolt lavastaja ja stsenaristi nägemusega.

Loomulikult oli kohti, mida ei oleks pidanud olema, või kohti, mis oleks pidanud olema kas pikemalt või natuke teistmoodi, kuid üleüldiselt … hea töö. Kuid seda räägin mina, kes teab kõiki kolme raamatut, teab taustalugu. Ma ei kujuta ette, mismoodi oli seda vaadata sellel, kes ei tea raamatust midagi. Kas neil näiteks tekkis huvi raamatut lugeda? ;) (Mul oli õigus, kui raamatut pole lugenud, siis jääb film tühjaks, arusaamatuks.) :(

Aga nüüd sisu juurest näitlejate juurde. Minu suur hirm selle filmiga seoses oli Beeta osatäitja Josh Hutcherson (Reis 2, mäletate?). Minu jaoks oli ta kuni tänaseni see poiss, kes mängis Steve Leopardi osa filmis Vampire’s Assistant. Iga kord kui ma teda nägin, tuli silme ette Steve. Õnneks ei toonud ta Stevet siia filmi kaasa. :)

Jennifer Lawrence (Katniss) – ma lugesin kuskilt, et ta oli filmi Winter’s Bone jaoks õppinud selgeks looma nülgimise, kahju et nad tal oma oskusi siin filmis näidata ei lasknud, kuid üldiselt, on tema üks nendest noortest näitlejatest kelle karjääri ma huviga jälgin.

Ja kuidas teile meeldis Meg Ryani poeg – Jack Quaid? Nii oma isa moodi!!! :)

Ära ei saa ka unustada Lenny Kravitzit – ma kummardan ta talendi ees … tubli töö, teda näeme veel ka kahes järgnevas osas, kuid neljandas …. :(

Ja täpselt, ma ei kirjutanud midagi valesti – nende kolme raamatu põhjal plaanitakse tõesti teha nelja filmi. Huvitav saab olema näha kuidas, kuna need pole mingid pea 1000 leheküljelised raamatud, aga noh jah, kui hästi pingutada, siis saab isegi viimase raamatu kaheks teha, aga eks seda näeb umbes järgmise kolme-nelja aasta jooksul.

Aga lahkugem siis selle meeldiva kinoelamuse juurest heas tujus. Nimelt pakun ma teile uudistamiseks linki, kus saab vaadata Näljamängude filmi plakateid, kui filmi lavastaja oleks olnud keegi teine kui Garry Ross – The Hunger Games in EW.com

Ning kõige lõpuks, raamatu lugemise kõrvele (GR, AR), killuke muusikat.

No comments:

Post a Comment