kaader filmist

kaader filmist

Friday, March 16, 2012

21 Jump Street

Film: 21 Jump Street
Filmi vaatamise põhjus: ausalt ... ma ei teagi miks :)
Hinne: D
Filmi lühikokkuvõte: 80ndate samanimelisel menuseriaalil põhinevas märulikomöödias "21 Jump Street" kavatsevad Schmidt (Jonah Hill) ja Jenko (Channing Tatum) oma noorukieaprobleemid selja taha jätta. Nad lähevad tööle politseisse, salajasse Jump Streeti üksusesse. Nende nooruslik välimus on hea kattevari ja nii saadetakse nad kohalikku keskkooli salatööle. Relvad ja ametimärgid vahetatakse koolikottide vastu, et uurida vägivaldset ning ohtlikku narkovõrgustikku. Keskkool pole aga kaugeltki selline, mille semud mõne aasta eest lõpetasid. Kumbki ei arvanud, et neil tuleb uuesti rinda pista pubekaea hirmude, ängi ja probleemidega, mis olid nende jaoks juba unustatud teema. /Forum Cinemas/


Mina pole see, kes on üles kasvanud koos 21 Jump Streetiga, mina ei õhanud Johnny Deppi pilte vaadates, kui ta oli alles jumbu, minu jaoks ilmus ta näitlejate sekka alles filmiga Don Juan DeMarco. Seega ei läinud mina seda filmi vaatama otsides sealt seda mida kunagi seriaalis näidati – ma ei oodanud sellest filmist ausalt öeldes midagi, ma läksin lihtsalt Channing Tatumit vaatama. ;)

Aga OMG, OMMFG!!! Kui see film kunagi peaks telesse jõudma siis on ta ilmselt subtiitritega tummfilm, sest pole ju mõtet enamus teksti välja piiksutada, pigem siis jätta heli üldse ära ja alla trükkida murelike kodanike silmi mitte riivavaid sõnu. Ainus koht, mida julgetakse häälega näidata, on see kus Johnny Depp oma partnerile igavest truudust vannub hetk enne surma (jah, Johnny ise on ka filmis). :) Aga sellega ei taha ma sugugi öelda, et kinos oleks kuulda vaid ühtlast piiksu, sest kinos on ta alla 14 keelatud, seega kõlbab kõiki karvaseid ja sulelisis kuulata. :)

Aga film ise – Politseiakadeemia + Projekt X + Glee + American Pie + kõik muud noortefilmide paroodiad, mis kunagi üldse tehtud on. Tõsiselt!!! Naerda saab ja mitte vähe!!! :):)

No comments:

Post a Comment