kaader filmist

kaader filmist

Saturday, February 4, 2012

Videopäevikud

Film: Chronicle (2012)
Filmi vaatamise põhjus: huvitav
Hinne: B+
Filmi lühikokkuvõte: Kolm koolipoissi, kes kõiki oma tegemisi filmida armastavad, leiavad ühel päeval midagi uskumatut, mille tulemusel tekivad neil kõigil üliinimlikud võimed, mida nad ise mõista ei suuda. Püüdes oma uusi võimeid tundma õppida, et neid enda huvides ära kasutada, hakkab poiste elu tasapisi kontrolli alt väljuma ning omavahelised suhted mõranema, kui inimloomuse pimedam pool üha enam võimust võtab.

Cronicles – et siis nagu Blair Witch project kohtub Supermani ja tema õela kaksikvennaga, ning lõpuks vürtsitatud Natural Born Killersiga.
Tõsiselt tore „filmitudengite“ projekt - mida ta tegelikult pole, kuid kuna film on kokku pandud käsikaameraga filmitud lõikudest, siis võib seda ka nii nimetada. Lisaks käsikaameratele on kaadreid ka veel turvakaameratest ja muudest väikestest salvestavavatest vidinatest. Kui mõtlema hakata, siis polegi ühtegi hetke, mis oleks filmitud suure kaameraga. Alguses on vahe eriti hea, kui peategelane filmib vana kassettidel töötava kaameraga ja nad kohtuvad peol neiuga, kelle on digikaamera. Pildi erinevus on suur, kuid enne seda ei pannud tähelegi, et pilt oli kehvake. Hea töö.

Mu kinokaaslane imestas, kus filmitegijad sellise filmi idee on saanud. Vastus on lihtne – koomiksist. Ja tuleb tunnistada, et see on üks koomiksi järgi tehtud hea film, mis pole üle võlli keeratud ja mis pole Marveli poolt tehtud ja kus Stan Lee ei ilmugi ekraanile. :)

Osa filmist meeldis mulle kohe eriti – see osa, kus peategelased lendama on õppinud ja kihutavad siis täis kiirusega läbi pilvede – see oleks nagu lõik mu lemmik unenägudest. Oh, jah….

See võib tunduda imelik, et ma hindan seda filmi kõrgemalt kui Marilyni filmi, kuid tõsiselt ka, ma pigem vaatan sellist natuke imelikku ja naljakat „tudengite“ filmi, kui tõsist „kunsti“ mis on ülepingutatult lääge.

Ja kui rääkida Natural Born Killersist, siis ma olin täiesti kindel, et näitlejanna Juliette Lewis on tulnud taas kinolinale, mängima keskkooliõpilast –  kuid ma eksisin täiega. Tal on teisik, kes polegi ta tütar. Anna Wood lihtsalt näeb välja nagu noor Juliette.

No comments:

Post a Comment