kaader filmist

kaader filmist

Friday, February 3, 2012

Minu nädal Marilyniga


Film: My week with Marilyn (2011)
Filmi vaatamise põhjus: sisu, Eddie Redmayne ja Michelle Williams
Hinne: C+
Filmi lühikokkuvõte: 1956. aasta suvel astus värskelt Oxfordi ülikooli lõpetanud 23-aastane Colin Clark (Eddie Redmayne) esimesed sammud filmimaailmas, küll kõigest tühise assistendina. Esimeseks projektiks sai "The Prince and the Showgirl", film, mis viis kokku Briti superstaari sir Laurence Olivier (Kenneth Branagh) ja maailma seksikaimaks naiseks peetud Marilyn Monroe (Michelle Williams), kes oli võtete ajal Inglismaal ühtlasi pulmareisil koos oma värske abikaasa, näitekirjanik Arthur Milleriga (Dougray Scott).

Ligemale 40 aastat hiljem ilmus Clarki päevik "The Prince, the Showgirl and Me", aga sealt puudus üks nädal. Selle nädala sündmused avaldati mõned aastad hiljem raamatus "My Week with Marilyn" ning käesolev film jutustabki selle nädala loo. Pärast seda, kui Arthur Miller Inglismaalt lahkub, jääb Colini ülesandeks tutvustada Marilynile Briti elu võlusid. See on idülliline nädal, mille jooksul ta oli saatjaks staarile, kes püüdis meeleheitlikult pääseda eemale teda kõikjal satvast kärast ning tööga kaasnevatest pingetest. Sellistes tingimustes võib juhtuda mõndagi...


Esiteks, see filmi kokkuvõte, mille ma siia CCPlaza kodukalt kopisin pole päris õige, aga noh annab ülevaate, umbes mida oodata.
Marilyn Monroe – ilus naine, kes on jätnud meile kõigile kustumatu mälestuse. Kas Michelle Williams mängib oma rolli välja – minu arust mängib ta Marilyni kohtlaseks ullikeseks :(, kellel on helgeid hetki, kuid enamasti ei tea ise ka kes, kus ja mis ta on. Üldmulje jääb liiga ülepingutatuks ja saamatuks. Temas puudub see miksi, mis oli Marilynis … loomulikult ta ei saagi olla täpselt selline, kuid mitte ükski teine näitleja, kes on kehastanud Marilyni pole jätnus sellist poolikut tunnet.
Eddie Redmayne Colin Clarkina – mulle meeldib see poiss, kõigis rollides, mida ta teinud on ja siin ka.
Üllatus ja samas ka mitte üllatus on Kenneth Brangah. Ma lihtsalt pole näinud ammu filme, kus ta mänginud oleks ja olin ta unustanud, kuid ta on endiselt väga hea. Ja ka kõik see ülejäänud Briti näitlejate kahurvägi, kes filmis osalesid – suurepärased.
Kas tasub vaatama minna? Jah ja Ei. Film on ju hea ja inimesed ilusad ja …, kuid ei juhtu ka midagi, kui ei näe. Kuid tasub vaatama minna heade näitlejate mängu, see oli nauditav. 

Mina olen filmis pettunud ilmselt sellepärast, et talle tehti ju suurt promo, kuid reaalsus ei vastanud ootustele. :(
 

No comments:

Post a Comment