kaader filmist

kaader filmist

Friday, October 23, 2020

Waiting for the Barbarians

Film: Waiting for the Barbarians (2020)
Hinne: B
Lühikokkuvõte: https://www.imdb.com/title/tt6149154/?ref_=nv_sr_srsg_3 

Kaugel ääremaade vaatepostil, nimetu impeeriumi koloniaal kohtunik kogeb südametunnistuse kriisi, kui tema valitsuse all olevasse linnakesse saabub sõjaväe kolonel, et kohalike üle kuulata seoses oodatava ülestõusuga, kasutades selleks äärmiselt julma taktikat, mis hirmutab ka kohtuniku.
Drama

Ma lugesin seda J.M.Coetzee raamatut paar aastat tagasi Maailmakirjanduse loengu raames ja see oli üks raamat, mis mul sellest loengu sarjast meelde jäi, kui midagi erilist, seega kui ma avastasin, et selle järgi tehakse filmi, siis ma ootasin seda huviga ja hirmuga. See on selline lugu millest on võimalik igaühel midagi teistsugust välja lugeda, seega polnud ma päris kindel, millele nad võivad filmis rõhuda. Kuna aga stsenaarium kirjutas Coetzee ise, siis on see ikkagi väga hästi tehtud lugu.

Ka näitlejad, kes on nendesse rollidesse valitud - Mark Rylance, Johnny Depp, Robert Pattinson, Sam Reid, David Dencik - on väga head ja sobivad. Need rollid annavad neile kõigile võimaluse kehastada rolli, mida nad varem pole teinud.

Ja kes siis ikkagi on need barbarid, keda nad ootavad?


No comments:

Post a Comment