kaader filmist

kaader filmist

Monday, May 13, 2013

Otse pimedusse

Film: Star Trek Into Darkness (2013)
Vaatamise põhjus: tahtsin näha kuidas Sherlok Londoni õhku laseb :)
Hinne: B ++
Filmi lühikokkuvõte: Pärast seda, kui tähelaeva "Enterprise" meeskond jõuab tagasi koju, avastavad nad, et nende enda organisatsioonist pärit pidurdamatu jõud on hävitanud suurema osa laevastikust ja kõik, mida see sümboliseerib, paisates meie maailma kriisi keerisesse. Kapten Kirk (Chris Pine), kel on klaarida ka isiklikud arved, juhib ajujahti sõjatsooniks muudetud maailmas, et tabada see elav massihävitusrelv (Benedict Cumberbatch). Meie kangelased kistakse eepilisse malemängu elu ja surma peale. Armastus pannakse proovile, sõprussidemed purunevad ja tuuakse ohvreid, et päästa ainus perekond, mis on Kirkile jäänud: tema meeskond.

Aasta oli 1966, minu sünnini oli jäänud veel mõningad aastad. Aameerika televaatajate ette toodi esimesed StarTreki osad. See polnud just eriti populaarne sari. Ekraanidel püsis ta vaid kolm hooaega. Aastal 1973 toodi ekraanidele Star Trek nukusari. Kaheks hooajaks. 1987 tuli ekraanidele Järgmine Põlvkond (The Next Generation), seekord siis juba edukamalt, kaheksaks aastaks jne. jne. jne iga paari aasta takka uus versioon, taas paariks aastaks, kuni 2005 aastani. Lisaks on ju tehtud ka 11 filmi (käesolev on kaheteistkümnes). Selline imelik kultussari, mis esialgu polnudki ju eriti populaarne.

Ma pole näinud seriaale, ega ka filme, kuid pole võimalik, et sellest seriaalist midagi ei teaks, sest isegi kui pole näinud originaali, siis on piisavalt kõikjal selle kohta vihjeid, viiteid ja paroodiaid, seega jääb mulje nagu oleks näinud vähemalt midagigi. Lisaks sellele on mul ka pooleli William Shatneri raamat Up Till Now (kes ei tea, kes on William Shatner, siis tema on esimene Captain James T. Kirk).

Aga nüüd siis praegu kinodes jooksev film, Otse pimedusse. Nagu alguses ütlesin, läksin seda filmi vaatama ainuüksi Sherloki pärast. Noh ja põhimõtteliselt pole mul ju kunagi midagi ühe toreda koomilise märulifilmi vastu.

Aga Benedict … oh Benedict – kui Sherloki vaadates olin ma temasse kiindunud, siis nüüd olen ma talle südame kaotanud! Niivõrd fantastiline pahar, kes ei peagi pahari mängimiseks lollakaid grimasse tegema või võika häälega rääkima – Benedict on pahar, kes näeb kuradi hea välja ja käitub nagu iga teinegi vääriti mõistetud kangelane, kes tegelikult on … väga, väga, väga õel! Aga talle niiiiiii sobib selline roll!

Ja film – üks tore Bromants!

No comments:

Post a Comment