kaader filmist

kaader filmist

Saturday, September 1, 2012

Ted

Film: Ted (2012)
Vaatamise põhjus: olin hea tädi
Hinne: D-
Filmi lühikokkuvõte: Kultusliku animaseriaali "Family Guy" ("Perepea") looja Seth MacFarlane toob oma kõiki lubatud piire ületava huumorimeele esmakordselt kinolinale, olles korraga nii stsenarist, lavastaja kui ka filmi nimitegelase hääl!
"Ted" on täiesti häbitu komöödia John Bennettist (Mark Wahlberg), täiskasvanud mehest, kelle elu muudab raskemaks... tema lapsepõlve jõulusoovi mõjul ellu ärganud kaisukaru Ted, kes keeldub oma sõbra kõrvalt lahkumast.

Oh jah, ma poleks seda vabatahtlikult kunagi vaatama läinud. Asi pole selles, et ma olen snoob ja minu meelest on sellised filmid liiga labased ... aga nad on ju jube labased ja täis totaalseid vasturääkivusi – siinsamas vannutakse nii, et maa on must ja tehakse asju, mida on parem suurel ekraanil mitte näha ja siiiis tuleb nii südamlik ja muinasjutuline stseen, et tahaks öökida. Rääkimata veel kõigist neist imelikest „külalisnäitlejatest“, kes ekraanilt läbi marsivad ....
Jah, ma poleks seda vabatahtlikult vaatma läinud.
Ja Mark Wahlberg jääb minu jaoks alati väikseks Marky Markiks.
Kuid selleks, et tõestada teile, et Marky Mark suudab viisi pidada, vaadake seda videot.

No comments:

Post a Comment