kaader filmist

kaader filmist

Monday, October 7, 2019

Vihmane päev New Yorgis

Film: A Rainy Day in New York (2019)
Hinne: B
Lühikokkuvõte: Poiss on jõuka New Yorgi perekonna võsu, tüdruk on pärit Arizona väikelinnast. Manhattanil kasvanud poiss soovib tüdrukule oma armastatud linna tutvustada. Tal avanebki selleks võimalus, kui tüdruk tuntud filmilavastajaga intervjuud tegema läheb. Ees seisab vihmane päev, mis muudab nende elu igaveseks. Kirevas ja mürarikkas suurlinnas kohtab poiss kunagist sõbratari, tüdruk aga satub kuulsuste boheemlaslikku maailma...
Comendy, Romance

Kuigi ma olin selle filmi reklaami juba väga ammu näinud, polnud ma kordagi tähele pannud, et tegemist on Woody Alleni filmiga. Ma oleks selle filmi täiesti vaatamata jätnud, kui ma poleks paar päeva enne esilinastust märganud tema filmi treileris.

Kui eelmise filmiga, Ilmaratas, tõi Woody ekraanile ühe oma esimestest näidenditest, siis selle filmiga läks Woody tagasi oma esimese armastuse juurde – New Yorki. Seekord on ta filmi kaasanud võimalikult palju noori näitlejaid ja mõningad teenekad, kes pole veel tema filmides tegevad pole olnud.

Kui filmi alguses püüavad nii Timotheé Chalamet kui ka Elle Fanning olla vägagi Alleni väikesed koopiad, siis mida kauem film käis, seda enam nad üles sulasid ja mängisid edasi nagu nad ise.
Aga Chalamet oskab ikka väga hästi klaverit mängida ja laulda oskab ta ka. Tema hääl sobib suurepäraselt just selliste klassikalise laulude jaoks.

Väga hea ja humoorikas lugu saatuse vingerpussidest ja siis jälle asjade õigesti seadmisest.
Päris tore oli olla üks neljast vaatajast saalis.
 

No comments:

Post a Comment