kaader filmist

kaader filmist

Thursday, October 4, 2018

Patune London


Film: London Fileds (2018)
Hinne: C
Lühikokkuvõte: Kõik mehed tahavad teda. Aga üks mees tahab teda... tappa.

Seksikas selgeltnägija Nicola Six (Amber Heard) elab juba mõnda aega otsekui musta pilve all, teadmisega oma lähenevast vägivaldsest surmast. Järgemööda alustab naine armusuhet kolme täiesti erineva mehega, teades, et üks nende seast saab olema tema mõrvar...

"Patune London" on intrigeeriv põnevusfilm, Martin Amise romaani ainetel.
Crime, Mystery, Thriller

Kujutage ette, et Guy Richie ja Terence Malick on ühendanud jõud, et teha filmi kirjanikust ja tema muusast, ning kuidas kirjanik kirjutab nii reaalselt, et temast endast saab tegelane tema raamatus. Või siis hoopis innustab muusa teda kirjutama lugu, mida tema tahab reaalsuses läbi elada ja äkki elabki.

Ühesõnaga, ma ei mäleta, kuna ma esimest korda nägin, et see film on tulemas. Ma mäletan, et ma panin selle filmi on To Watch listi Theo Jamesi pärast, avastades üha uusi noori toredaid näitlejaid selle filmi nimekirjast. Ja kõigi nende aastate jooksul ei saanud ma kuidagi aru, kuidas selle filmi linastumise aega üha edasi lükati. Kuid nüüd ma tean, mis oli selle lõputu edasilükkamise põhjuseks. Käesoleva aasta ComicComil oli isegi suur draama ainult sellest, et samas saalis üksteise järel olid Aquamani ja The Grimes of Grindevald tutvustused. Võib öelda, et see film oli ühe lühikese abielu ohver.

Aga kas film oli väärt seda pikka ootamist? Well, mitte eriti. Mulle meeldivad Guy Richie briti komöödiad, kuid ma ei kannata Terence Malicki soigumisi kinolinal (ma tõesti ei oska seletada, miks ma üldse olen kunagi vaadanud rohkem kui ühe tema oopuseid), kuid neid kahte poleks kunagi tohtinud kokku panna ja see peaks olema vaid festivalidel näidatav film, sest see film ei saavuta kunagi suuri vaatajanumbreid, kuid ta võib saavutada suuri numbreid inimestest, kes saalist välja kõnnivad.

Olge hoiatatud ja minge seda filmi vaatama omal vastutusel. Ma usun, et selle kõige taga olnud raamat võib olla väga huvitav ja iseenesest pole ju lugu sugugi halb, lihtsalt see stiil, kuidas see tehtud oli … festivali film.

No comments:

Post a Comment