kaader filmist

kaader filmist

Wednesday, October 10, 2018

7 võõrast "El Royale'is"


Film: Bad Times at the El Royale (2018)
Hinne: C
Lühikokkuvõte: Seitse võõrast, kellest igaühel on riidekapis rohkesti luukeresid ja samuti valgustkartvaid saladusi, mida maha matta, kohtuvad päevinäinud ja tumeda möödanikuga "El Royale’i" hotellis. Ühe saatusliku öö jooksul avaneb kõigil seitsmel võimalus oma pattudele lunastust saada. Enne, kui nimetatud majutusasutuses täielik põrgu valla pääseb...
Action, Mystery, Thriller, Comedy?

Oh kuidas ma tahtsin, et see film mulle meeldiks. Näitlejad on ju suurepärased - Jeff Bridges, Chris Hemsworth, Jon Hamm, Dakota Johnson ja Cynthia Erivo. Sama lavastaja on ju teinud Metsamajakese, mis oli üllatavalt hea ja humoorikas õudukas. Kuid kui väga ma ka ei tahtnud, ei suutnud siiski see film hoogu sisse saada ja ta oli liialt Nelja toa lombakas poolõde, mis lõppeb nagu Ehast koiduni.

Et siis, kui te pole kunagi näinud Nelja tuba, või mõnd muud Tarantino filmi, mis võiks teile natukenegi meenutada seda filmi, siis te ilmselt naudite selle loo keerdkäike siia ja sinna, ühte „üllatust“ teise järel ja ühe loo lõimumist teisega ning järjest jaburamaid peategelaste taustalugusid.

Kuid mina kahjuks olen ära rikutud ja tahtmatult võrdlen iga uut linateost juba nähtutega ning otsin alati uut ja paremat, sest kui sa juba kord püüad midagi korrata, siis tee seda palju paremini.

Aga muusika on ju hea ja visuaal samuti.

No comments:

Post a Comment