kaader filmist

kaader filmist

Tuesday, July 7, 2015

Eemal hullutavast ilmakärast

Film: Far from the Madding Crowd (2015)
Hinne: A++
Filmi lühikokkuvõte: "Eemal hullutavast ilmakärast" on kaunis armastuslugu, mille aluseks Thomas Hardy samanimeline klassikateos. See lugu jutustab iseseisvast, kaunist ja kindlameelsest noorest naisest nimega Bathsheba Everdene (Carey Mulligan), kes tõmbab ligi kolm täiesti erinevat kosilast: lambafarmer Gabriel Oak (Matthias Schoenaerts), keda paelub tüdruku kindlameelsus; Frank Troy (Tom Sturridge), kena ja meeletu ohvitser; ning William Boldwood (Michael Sheen), ümbruskonna jõukaim ja ihaldatuim poissmees.

See on ajatu lugu Bathsheba teel seisvatest rasketest valikutest ja tema hinge vallutavast kirest.
Drama, Romance

Kuskil kakskümmend aastat tagasi nägin ma samanimelist filmi, kuid siis olid peaosades Julie Christie, Terense Stamp (Troy), Peter Finch (Boldwood) ja Alan Bates (Gabriel). Natuke hiljem lugesin ma raamatut ja siiani on see film minu jaoks see mida tehes oleks nagu sõrmega mööda raamatu lehti veetud, see oli nii lähedane raamatule. Õnneks ei mäleta ma väga palju ei sellest vanast filmist ega ka raamatust (vaid üks stseen) seega vaatasin ma seda filmi praktiliselt nagu poleks ma kunagi ei filmi näinud ega ka raamatut lugenud.

Ja milline suurepärane kogemus selle filmi vaatamine oli.

Selles versioonis olid peaosades Carey Mulligan, Matthias Schoenaerts (Gabriel), Tom Sturridge Troy ja Michael Sheen (Boldwood). Seekordne ekraniseering oli ekraanile toodud tõelise austusega raamatu, ajastu ja kommete vastu. Õnneks polnud see järjekordne raamatu mõrv nagu seda oli viimane Anna Karenina ekraniseering.

Kinost lahkudes oli hing kerge ja meel rõõmus. VÄGA hea film.
 
 

No comments:

Post a Comment