kaader filmist

kaader filmist

Monday, April 22, 2013

Suhete mänguväljak

Film: Playing for Keeps (2012)
Vaatamise põhjus: Gerard
Hinne: EVL
Filmi lühikokkuvõte: Gerard Butler mängib endist jalgpallurit George´i, kes üritab taastada suhteid oma poja ja eks-abikaasaga, kes on juba kihlatud uue mehega. Selle saavutamiseks hakkab ta oma poja jalgpallimeeskonna treeneriks ja leiab ennast suhteliselt huvitavas positsioonis. Nimelt muutub ta kõikide igavlevate „jalgpalliemmede“ ihaldusobjektiks ning nii mõnigi üritab teda võrgutada. Kõige selle keskel peab George leidma tee tagasi oma poja südamesse.

Kui see film veel kino oli, siis ma isegi korraks mõtlesin, et läheks naudiks natuke Gerardi ja mul on väga, väga, väga hea meel, et ma seda ei teinud.

Ma pakun, et ma vaatasin seda külateatri etlemist u 30 min, kui niigi palju, kuid hetkel kui Uma Thurman hakkas trepist üles minema kui tummfilmi staar, kes on sattunud helifilmi, siis panin ma filmi kinni ja valisin midagi mõistlikumat vaatamiseks.

Ma ei taha kuidagi uskuda, et vanad näitlejad ei oska enam oma tööd teha, pigem on ikka probleem lavastajas, kes ei oska näitlejaid mängima panna ja häid kaadreid kokku lõigata.

Täielik ajaraiskamine. Kohutav.

No comments:

Post a Comment