kaader filmist

kaader filmist

Friday, April 26, 2013

Raudmees 3

Film: Iron Man 3 (2013)
Vaatamise põhjus: kas ühe korraliku actioni tagas peabki põhjus olema, kuid jah, ma olen näinud esimest kahte ja Robert Downey Jr on vaatamisväärsus omaette.
Hinne: B ++
Filmi lühikokkuvõte: RAUDMEES 3 jätkab ülemaailmse lemmiku miljardär-leiutaja-superkangelase Tony Starki ehk Raudmehe eepilisi ning kinoekraani väärilisi seiklusi.

Hulljulge ja ülbe, kuid geniaalne ja vaimukas suurtööstur Tony Stark (Robert Downey Jr) seisab värskes filmis silmitsi uue vaenlasega (Ben Kingsley), kelle kurjuse haare näib olevat piiritu. Kui kogu Starki isiklik maailm verivaenlase käe läbi hävitatakse, asub ta piina- ja seiklusrikkale otsingule, et süüdlased üles leida. See teekond paneb pidevalt proovile Raudmehe südikuse ja põhimõttekindluse. Olles nurka surutud, peab Stark hakkama saama vaid algvarustusega ning usaldama oma leidlikkust ja instinkte, et päästa oma lähedased. Selle eepilise võitluse käigus leiab Stark aga vastuse küsimusele, mis on teda juba kaua kummitanud: kumb teeb temast tegelikult superkangelase – kas kõrgtehnoloogiline raudrüü või mees ise?

Niiii tore film, mitte lihtsalt mõttetu action, mille põhi eesmärk on võimalikult suur tulevärk ja palju kokkukuhjatud plekki ja tõsiselt kurjad paharid ja isamaa armastusest nõretavad patrioodid, vaid mõnus, ka mõtlevale inimesele mõeldud action komöödia, täis peenet ja head huumorit.

Ben Kingsley on suisa võrratu. Lihtsalt võrratu.
Guy Pearce – ausalt, ainuke film mida ma mäletan, kus ta pole olnud kibestunud ja kättemaksu ihkav piinatud pahar oli vist Ajamasin.
Gwyneth Paltrow – tema uueks nimeks saab nüüd siis ilmselt Hot Lady või She Dragon või Hot Pepper või midagi sellist :).

Aga tagasi filmi juurde. Alguses ma olin segaduses, sest pidevalt oli juttu NY ja tulnukatest ja ussiaugust … ausalt, minu mäletamist mööda Raudmees 2 lõpus küll mingeid tulnukaid ei olnud. Ja siis lõi tuluke põlema õiges mälusopis – vahepeal olid ju Tasujad ja  Thor, Loki,  nende külmarahvas ja rauddraakonid olid ju tulnukad, kõik oli täiesti õige, lihtsalt mina ei sättinud filme õigesse järjekorda.

Aga nagu ma juba ütlesin, üks vägagi tore ajaviitefilm. Seekord polnud küll kahjuks Stan Leed kuskil, või siis oli niiii hetkeks, et ma ei märganud aga film oli väga nauditav.

Eks jääme siis ootama järgmist Marveli filmi – Thor: Pimeduse maailm.

Kuid lõpetuseks või siis alustuseks (eks otsustage ise :)) järgmine lugu:
 

No comments:

Post a Comment