kaader filmist

kaader filmist

Monday, January 2, 2012

Alustuseks

Midagi uut siis siia aasta algusesse.
Lihtsalt tuli mõte pärast tüdrukutegea koos istumist, et äkki peaks hakkama plogi pidama oma vaadatud filmide kohta.
Tõsi ta ju on, et ma käin palju kinos ja ka kodu saab üsnagi palju asju vaadatud, seega võiks ka kirja panna, mida ma arvan vaadatud filmidest.
Ma pole mingi kriitik ja minu arvamus pole mingi seadus, kuid äkki aitab see kellelgi valida mida õhtul vaatama kinno minna või koju laenutusest võtta.
Seega alusagem siis, mitte küll kohe täna, kuna ma pole hiljuti midagi uut vaadanud - nädalavahetusel sai vaadatud taas True Blood 4 hooaega - vahel lihtsalt tuleb vaadata Ericut ja Alcidet :) - kuid eks peagi saab taas kinno mindud ja siis tuleb ka esimene kommentaar.

Vaatamise ja lugemiseni

No comments:

Post a Comment