kaader filmist

kaader filmist

Monday, August 25, 2014

Mean Streets

Film: Mean Streets (1973)
Filmi lühikokkuvõte: Toni (David Proval) ja Michaeli (Richard Romanus) tulevik on paika pandud – neist saavad New Yorgi Little Italy linnaosas baari omanikud ning seal sõlmivad nad ka oma muid tehinguid. Charlie (Harvey Keitel) jaoks pole tulevik nii kindel. Ta on väike mutrike, töötab oma onu jaoks, korjates „katuseraha“ ning „halvaks läinud“ võlgasid. Ta on liiga hea selleks, et selles maailmas läbi lüüa. Ta on armunud naisesse, keda ta onu heaks ei kiida (kuna naine põeb epilepsiat) ning ta parim sõber on naise nõbu, Johnny Boy (Robert De Niro), kes on peaaegu psühhopaat, ning kelle trikid ähvardavad neile kõigile jama kaela tuua – ta ei suuda õigesti hinnata vastuhaku hinda. Nende luhtunud katse põgeneda Brooklynisse viib neid kõiki sammuke lähemale peaaegu etteaimatava nukra lõpuni.
Crime, Drama, Romance

Kuna ma loen Robert De Niro elulugu, siis otsustasin ma ka ära vaadata kõik need filmid, mis talle on kuulsust toonud, või siis millest ma pole midagi kunagi kuulnudki, kuid tunduvad huvitavad, kasvõi tema kaasnäitlejate poolest. Neid filme ma ei hinda, need on klassika ja isegi kui film mulle ei meeldi, ei tõuse siiski minu käsi neile halba hinnet panema.

Seega alustagem.
Mean Streets. Esimene Martin Scorsese tõsiselt kuulus film, tema esimene film Robert De Niroga.

Ilmselt on see oma ajastule vägagi omane film, kuid minu jaoks oli tegu hüpliku, segase ja tühja filmiga.

Üllatus oli see, et film hakkab täpselt sama lauluga kui Dirty Dancing :) ja kõigi teiste praeguseks kuulsate näitlejate seas sai natuke vaikset ekraaniaega ka David Carradine.


No comments:

Post a Comment