kaader filmist

kaader filmist

Tuesday, September 3, 2013

Tai Chi Hero

Film: Tai Chi Hero (2012)
Vaatamise põhjus: see on ju TaiChi 0 järg :)
Hinne: B
Filmi lühikokkuvõte: See Hiina steampunki ja võitluskunsti ülistav film on Tai chi meistri Yang Luchani noorusaastatest. Yang Luchan on mees kes 19 sajandil alustas praeguseks väga populaarse Tai Chi stiili õpetamist. Teine osa Tai Chi triloogaiset jätkab Yang Luchani teekonna jälgimist. Ta on olnud andekas laps, kellel on otsaesisel kasvaja, ja kes aitas päästa küla steampunki sõdurite ja masinate pealetungist, kasutades oma teadmisi Tai Chist. Käesolevas osas jätkab ta õppimist ja samas jätkab ka steambunk oma pealetungi igapävaellu.
Matial Arts, Paranormal, Drama, Comedy

Sellest on ju palju aega läinud kui ma esimest osa vaatasin ja nüüd kui ma nägin et SBTB oli ära vaadanud ka teise osa, tuli mul meelde, et mul on see veel vaatamata.
Kahjuks polnud see teine osa nii naljakas ja intensiivne kui oli esimene film, kuid ka selles filmis on omad võlud. See film on täielik stempunki austajate unenägu. Kuid ülejäänud film oli seekord rohkem juttu kui tegevust.
Ma oleks nii hea meelega pannud siia pildi filmi lõpust, sest kui see on märk sellest milline saab olema kolmas film, siis see saab olema võimas, kuid kahjuks ma ei leidnud sellest pilte. Selle asemel jätan siia viimase võitluse ja see annab teile idee kui hea kogu ülejäänud film on.

No comments:

Post a Comment