kaader filmist

kaader filmist

Wednesday, September 25, 2013

Palju kära ei millestki

Film: Much Ado About Nothing (2012)
Vaatamise põhjus: klassika heade näitlejatega
Hinne: B+
Filmi lühikokkuvõte: Kaasaegne Shakespeare käsitlus kahest armastajapaarist, kelle nägemus romantikale on erinev.
Classic, Comedy, Drama

See oli üks tore film. Tekst on muutmata (isegi laulutekstid olid uue, kaasaegse muusika saanud), pilt on tänapäevas, mustvalge, näitlejad on suurepärased. Väga väga tore film. 
 
Eelmine Palju kära ei millestki, mis mulle meenub on ka suurepäraste näitlejatega 1993 aasta versioon.

Üks põhjustest miks ma seda filmi vaadata tahtsin oli Nathan Fillion ja tema sobis oma rolli kui rusikas silmaauku. 1993 aastal oli selles rollis Michael Keaton.

Kuid seoses Nathan Fillioniga – ma vaatasin eile ka Castle uue hooaja esimest osa. Ma arvan et Nathan ise oskab kõige paremini väljendada minu emotsioone, kui see osa lõppes:

No comments:

Post a Comment