kaader filmist

kaader filmist

Thursday, July 18, 2019

Solo: Tähesõdade lugu

Film: Solo: A Star Wars Story (2018)
Hinne: C--
Lühikokkuvõte: Astuge legendaarse kosmoselaeva Millennium Falcon pardale ja rännake kaugesse, kaugesse galaktikasse. "Solo: Tähesõdade lugu" on kaelamurdvas tempos kosmoseseiklus, mille peategelaseks galaktika armastatuim lindprii Han Solo (Alden Ehrenreich). Läbi eluohtlike vahejuhtumite galaktika kriminaalses allmaailmas kohtab Han oma tulevast paremat kätt Chewbaccat (Joonas Suotamo) ning kurikuulsat mängurit nimega Lando Calrissian (Donald Glover).
Adventure, Action,

Kui ma kõik need eelmised filmid olin kirja pannud, mida ma maist alates olin näinud, oli mul tunne nagu oleks midagi ikkagi puudu jäänud ja nüüd mulle meenus – 4. mail, kui oli rahvusvaheline Tähesõdade päev (may the fourth be with you! :)), mõtlesin ma, et vaataks lõpuks ära selle ühe filmi, mis mul neist uuematest vaatamata on – Solo loo.

Parem oleks kui ma poleks seda teinud. Ja parem oleks kui nad poleks seda filmi teinud, sest see ei anna midagi juurde, pigem ajab segadusse, et miks seda veel vaja oli. Jah, hunnik suuri nimesid on saanud end siis nüüd Tähesõdade looga siduda, kuid ükskõik kui palju tuttavaid nägusid ka kokku ei panda, head nahka sest ikkagi ei tule, kui lugu taga pole (mitte et esimesel kolmel oleks teab mis lugu taga olnud, kuid seal trumpas kõik muu visuaalne uudsus üle).

Seekord polnud jõud nendega. :(

No comments:

Post a Comment