kaader filmist

kaader filmist

Tuesday, July 23, 2019

Lõvikuningas

Film: The Lion King (2017)
Hinne: C
Lühikokkuvõte: Disney suur seiklusfilm "Lõvikuningas" viib meid Aafrika savanni, kus näeb ilmavalgust tulevane kuningas nimega Simba. Lõvipoisi suurimaks eeskujuks on tema isa, kuningas Mufasa, kes hakkab talle maast madalast õppetunde jagama, et millalgi tulevikus oma valdused pojale edasi anda. Ent mitte kõik ei toeta noore troonipärija tulekut.

Mufasa kibestunud vend Scar, kes lootis ise savanni valitsejaks saada, haub kurja salaplaani. Järgneb reetmine ja tragöödia, mille tulemuseks Simba pagendamine. Kodust kaugel leiab noor lõvi endale veidrikest uued sõbrad Timoni ja Pumba, kelle abiga peab ta välja mõtlema, kuidas võimalikult ruttu suureks sirguda, et võtta tagasi see, mis talle kuulub.
Drama, Adventure, Animation, Remake

Disney on ikka väga aktiivselt oma endiseid multikaid hakanud Live-Actioni filmideks ümber tegema. Seekord on siis kord Lõvikuninga käes. Ma ei suuda meenutada, kas ma kunagi olen seda multikat täispikkuses näinud, juppe kohe kindlasti ja laule olen ka kohe kindlasti kuulnud ja näinud aga kogu multikat, vist ikka pole.

Noh igatahes, nüüd on ta siis uues versioonis nähtud. Ja see on täitsa uskumatu kui sisutühi see lugu tegelikult on, või isegi mitte sisutühi aga lihtsakoeline. Kui filmist fantastilised loodusvaated ja äraleierdatud laulud välja jätta võiks sisu viie minutiga kokku võtta. Eelmisel aastal võtsin ma osa maailmakirjanduse loengust ja seal toodi välja Lõvikuninga sarnasus Hamletiga, et tegu olla põhimõtteliselt Hamleti laste versiooniga, kuid mina seda küll nii ei näinud. Hamlet oli küll igavlev prints, kuid Simba on isepäine kutsikas, kes isa silme all on kuulekas ja arusaaja, kuid esimesel võimalusel murrab taas oma lubadust ja kui ta siis kodunt pagendatakse, siis leiabki ta oma loomuliku reeglite vaba keskkonna, kus keegi ei ütle talle, mis ta tegema peab.

Lisaks sellele, et Simba oli tüüpiline tänapäevane reeglitele vilistav teismeline, on loos ka asju, mis looduse seisukohalt on kohe eriti jaburad – lõvide pulm, vegetaarsed karnivoorid, kutsika ellujäämine kõrbes … . Ma olen juba liiga vana selliste multikate jaoks.

Ning siis veel üks asi, mida oskaks mulle öelda need, kes on näinud multikat. Kas multikas oli ka üks Iluduse ja Koletise laul?

Aga muidu, vaadatav film, sest vaated on suurepärased ja arvutitöö on laitmatu, kuid kui te lähete kinno, siis pidage meeles, et te pole saalis üksinda, seega ei ole vaja kõvasti lauludele kaasa laulda ja filmi algusest alates iga tuttava kaardi pärast kiljuda ja itsitada.

No comments:

Post a Comment