kaader filmist

kaader filmist

Thursday, October 29, 2020

Rebecca

Film: Rebecca (2020)
Hinne: C
Lühikokkuvõte: https://www.imdb.com/title/tt2235695/?ref_=nv_sr_srsg_0 

Pärast tormakat romantsi Monte Carlos koos kena noore lese Maxim de Winteriga (Armie Hammer), saabub värske pruut (Lily James) Manderleysse, mehe perekonnale kuuluvasse mõisasse Inglise rannikul. Naiivne ja kogemusteta, püüab ta sobituda oma uude ellu, kuid leiab end võitlemas Maximi esimese abikaasa vaimuga, elegantse ja lihvitud Rebeccaga, kellest on maha jäänud jälge hoiab värskena majapidajanna pr Danvers (Kristin Scott Thomas)
Drama, Mystery, Romance, Thriller

Raamatu uusekraniseering. Esimese versiooni tegi Hitchcock, oma tüüpilises mustvalge formaadis.

Kui ma olin Daphne du Maurieri raamatu läbi lugenud, vaatasin ma Hitchcocki versiooni, otsides sealt seda psühholoogilist õudust ja põnevust, mida raamat pakkus, kuid kahjuks ei pakkunud Hitchcocki film seda mida ma ootasin. Tõsi ta oli tume ja õõvastustunnet tekitava muusikaga, kuid seda õiget tunnet ikkagi ei tekkinud.

Vaadates seda uusversiooni, ootasin ma taas seda hirmutunnet ja kõheduse tunnet, mille de Maurier oma loosse sisse kirjutas, kuid selles versioonis oli kõik nii valge ja helge ja kurja vaimu taga tegutsev armukade tegelane oli algusest peale selge, seega ei saanudki tekkida segadust ja hirmu, lihtsalt ootasid, kuna kõik asjaosalised aru saavad kõigi rollidest.

Selle filmi suur plus olid loomulikult need noored näitlejad, kes ekraani särisema panevad ja suurepärased loodusvõtted.

Hea vaadata, kuid ei paku sama, mida raamatust võib leida.



No comments:

Post a Comment