kaader filmist

kaader filmist

Monday, December 30, 2019

Lumekuninganna II: Elsa ja Anna uued seiklused


Film: Frozen II (2019)
Hinne: sisu C, muusika A
Lühikokkuvõte: Miks sündis Elsa siia ilma võluvõimetega? Tõde mineviku kohta ootab teda, kui ta võtab ette rännaku tundmatusse, mis viib ta Aarendellist kaugele nõiutud metsadesse ja Tumeda mere kallastele. Vastused nendele küsimustele kutsuvad teda, aga samas ohustavad need ka tema kuningriiki. Koos Anna, Kristoffi, Olafi ja Sveniga võtab Elsa ette ohtliku ent uskumatu rännaku. Eelmises filmis seisis Elsa silmitsi hirmuga, et tema võimed on teda ümbritseva maailma jaoks liiga tugevad. Selles uues seikluses peab ta aga lootma, et nendest piisab.
Animation, Adventure, Comedy

Eks jõulude eel tuli ikka ju ka Lumekuninganna ära vaadata. Selle multika sisu üle oli nii pikalt spekuleeritud, et täitsa huvitav oli vaadata, mis see lugu siis tegelikult on ja kas tõesti saab Elsa endale tüdruksõbra.

Ei nii äärmuslikuks lugu ei läinud ja nagu ma laste käest kuulsin, arvasid nad väga ruttu ära, kes on see, kes Elsat kutsub, seega ei olnudki nende jaoks kuni lõpuni lugu põnev.

Kuna ma olin enne kinno minekut avastanud, et filmi tunnusmuusikat esitab üks mu lemmik soliste – Brandon Uri, siis ma olin seda laulu korduvalt korduvalt kuulnud ja eks ma olin seega elevil, milline ta filmis olema saab. Kuna käisin vaatamas eestikeelset versiooni, siis esimene emotsioon oli võimas – Hanna-Liina Võsa laulab seda laulu hingega, nii nagu Urigi. Kui ma aga hiljem kuulasin Indina Menzeli versiooni, siis jäi sellest tema esitusest puudu see jõud, see maagiline tunne. Ja huvitav oli see, et kui ma paar nädalat hiljem nägin telekast uuesti esimest osa, tabasin ma ära, et tegelikult olid teise osa muusika alged kõik olemas juba esimeses osas.

Hea film, tore lugu, võimas muusika.

No comments:

Post a Comment