kaader filmist

kaader filmist

Thursday, February 14, 2019

Ben on tagasi


Film: Ben Is Back (2018)
Hinne: B
Lühikokkuvõte: Jõulises draamas „Ben on tagasi“ naaseb 19-aastane Ben Burns (Lucas Hedges) ootamatult jõululaupäeva hommikul oma pere äärelinnakoju. Beni ema Holly (Julia Roberts) tunneb kergendust ja võtab poja rõõmuga vastu, kuid muretseb, kas poeg suudab kaineks jääda. Tormilise 24 tunni vältel paljastuvad uued tõed ja ema surematu armastus poja vastu pannakse proovile, kui ta teeb kõik oma võimuses poja ohutuse tagamiseks. Nutikas ja eluline, südamlik ja valus film näitab, mida inimesed lähedaste kaitsmiseks on valmis tegema..
Drama

Seda pealkirja saab päris mitmeti tõlgendada – Ben on tagasi kodus peale võõrutusravi, Ben on tagasi oma valetamise juures, Ben on tagasi linnas oma endiste kaasosaliste jaoks, Ben on tagasi oma vanade pahede juures, Ben on tagasi …

See on üks raske lugu – müts maha nende ees, kes julgevad selles maailmas vanemateks saada teades, millised ohud nende järglasi ees ootavad. Ja enamasti pole need ohud teiste poolt, vaid ohud noorte endi poolt, kuid loomulikult on meie „heaoluühiskond“ sünnitanud ka teisi uusi ohtusid, ohtusid nende poolt, kes peaks meid kaitsma.

Suurepärased rollid, raske lugu ja ma ei saa lahti sellest mõttest, et ma olen juba kuskil varem kuulnud seda „Ütle mulle, kuhu sa tahad, et ma su mataks?“. Äärmisel kristlik ja hoiatav lugu, mis kohe mitte kuidagi ei saa negatiivselt lõppeda, isegi kui see positiivne on jäetakse vaatajate fantaasiale.

Hea kuid raske lugu. Aga oi kuidas ma olen väsinud sellest poliitilisest korrektsusest.

No comments:

Post a Comment