kaader filmist

kaader filmist

Monday, August 28, 2017

Rachel, mu piin



Film: My Cousin Rachel (2017)
Hinne: C
Sisukokkuvõte: Daphne du Maurier' samanimelisel romaanil põhinev tumedates toonides romantiline lugu "Rachel, mu piin" jutustab noorest inglise aadlikust (Sam Claflin), kes haub kättemaksu salapärase kaunitari Racheli (Rachel Weisz) vastu, uskudes, et naine mürgitas tema hooldaja. Noort meest haaravad vastakad tunded, kui ta Itaaliast saabunud Rachelisse täiesti lootusetult ära armub.
Drama, Romance, Mystery

Mul on selline tunne, et selle filmiga on sama mis on teise Maurieri kuulsa raamatu ekraniseeringuga, et filmis ei suudeta välja tuua tegelikult seda õõvastavat lugu, mis raamatus on. Kui ma lugesin Rebecat (enne kui ma filmi olin näinud) kujutasin ma elavalt ette, kuidas Hichkock on kõik selle õuduse ka ekraanile toonud, kuid see mis oli ekraanil ei olnud pooltki nii õõvastav või psühholoogiliselt piinav. Ka siin filmis ei tunne tegelikult seda teadmatusest ja hirmust tulevat õudust, seda lõputut ebakindlust. Tõsi, seekord ma pole raamatut lugenud, kuid kahjuks ei paku film seda mida treiler ja sisututvustus lubavad, mida võiks oodata Maurieri raamatuid teades.

Kahju. Kõik osatäitjad on võrratud, kuid siiski jääb puudu see miski. Seda filmi võiks võrrelda ühe teise samast ajastust rääkiva filmiga, selleks on Eemale hullutavast ilmakärast.

No comments:

Post a Comment