kaader filmist

kaader filmist

Monday, June 22, 2015

What We Did on Our Holiday

Film: What We Did on Our Holiday (2015)
Hinne: A
Filmi lühikokkuvõte: Doug (David Tennat) ja Abi (Rosamund Pike)viivad oma lapsed perepuhkusele. Ümbritsetuna sugulastest lobisevad lapsed välja oma peresaladused ja vanemate saladused. Peagi on selge, et kui on vaja midagi salajas hoida, siis nende lapsed on viimased, keda nad usaldada võiks ...
Comedy, Drama

Mida me tegime puhkuse ajal.

Mu vanemad ja õed sõitsime Šotimaale vanaisa viimasele sünnipäevale. Mu vanemad räägivad pidevalt, et see on tema viimane sünnipäev, kuigi ei seleta miks on see viimane. Samamoodi nagu nad ei seleta arusaadavalt, miks nad eraldi kodudes elavad ja miks me sellest kellegile rääkida ei tohi. Ma kuulsin pealt kuidas nad üksteist rumalate sõnadega sõimasid, kui nad arvasid, et ma olen väljas kui ma hästi vaikselt vetsus pissisin.

Mul on väga imelikud õed. Mu suurem õde on nohik, talle meeldib kõike üleskirjutada ja kõike üle küsida. Mu väike õde on veelgi imelikum, ta sõbrad on kivid, ta kogub suuri ja raskeid kivisid ja väikseid kivisid ja ta kannab päikseprille kogu aeg.

Mulle meeldivad väga viikingid ja mu isa ütles, et mu vanaisa on ka viiking. Vanaisa kinnitaski, et ta on 80% viiking. Mul on nii tore vanaisa, ta saab kõigest nii hästi aru.

Mu onu ja tädi on natuke imelikud. Onu ei oska kuidagi seletada, mis tööd ta teeb ja miks tal nii palju raha on kuigi ta pankur pole. Mu tädi nutab öösel ja temast on ka naljakas video Youtubes.

Hommikul enne vanaisa sünnipäeva viis ta meid ühe tädi juurde, kellel on tüdruksõber ja kes kasvatavad sigu ja jaanalindu. Pärast tädi juures käiku viis vanaisa meid randa, ning lasi meil kolmekesi ka autoga sõita.

Kui me rannas olime siis rääkisime me sellest, et vanaisa on haige ja ta sureb peagi ja et kui ta sureb, siis talle meeldiks viikingi matus, siis ei kakleks keegi ei ta varanduse ega peiede pärast. Siis me matsime vanaisa liiva alla ja ta tegi nalja, et ta oli surnud. Seega kui me pärast vees mängimist ta juurde tagasi tulime ja ta taas liikumatult oli, siis me arvasime et ta mängib meiega taas. Kuid tegelikult ta oligi seekord ...

Mu vanemad ei luba kirjutada täpselt sellest, mis edasi sai, kuid ma ütlen vaid nii palju, et vanaisa sai täpselt seda mida ta soovis, mu tädi ja onu said kreepsu, mu vanemad suhtlevad taas üksteisega ilma tülitsemata ja meie lapsed oleme üliõnnelikud.

See oli meie parim perepuhkus.
Mickey 10 a 
Üks kuradi hea briti komöödia fantastiliste näitlejatega!!!

No comments:

Post a Comment