kaader filmist

kaader filmist

Monday, February 2, 2015

Sügavasse laande

Film: Into The Woods (2014)
Hinne: B+
Filmi lühikokkuvõte: Mis juhtub, kui üks nõid otsustab anda õppetunni sellistele kuulsatele muinasjutukangelastele nagu Punamütsike, Tuhkatriinu, Jack ja tema võluoad ning Rapuntsel.
Musical, Comedy, Fairy Tale

See on muusikal, nad kõik laulavad, kuigi seda treilerist aru ei saa. Samanimeline muusikal tuli San Diegos esmakordselt lavale aastal 1986 ja aasta hiljem oli ta juba Broadwayl.

See on nii siga koomiline lugu ja samas nii kahemõtteline :).
Kujutage vaid ette Johny Deppi kurja hundina laulmas punamütsikesele laulu. Sellest laulust võib nii mõndagi moodi aru saada ja mida parem fantaasia ja rikkalikum (mitte rikutum) mõtlemine, seda huvitavamaid asju kuuleb. Ja see pole nii vaid selle lauluga, kõik laulud on kahemõttelised. Lapsed kuulevad ja näevad ühte ning täiskasvanud hoopis muuuuuud :).


Kuid kõige rohkem naersin ma ikka kui Chris Pine oma Võluva Printsi rollis laulab koos teise Ulja Printsiga. Ma usun et mu naabrid kes veel siiani ei arvanud, et ma olen natuke imelik, usuvad seda nüüd täiesti, sest kell oli juba ikka üle südaöö, kui ma kõva häälega naerda kõõksusin (nemad ju ei kuulnud laulu, mul olid kõrvaklapid peas).

Kõik olid väga head lauljad ja lugu ise on päris andekas. Koos on nii näitlejad, kes on juba varemgi laulud – Anna Kendrick (Pitch Perfect) Daniel Huttlestone (Hüljatud), James Corden (Begin Again) Meryl Streep ja Christine Baranski (Mamma Mia) ja Johnny Depp (Sweeney Todd), ning siis need keda varem pole laulmas näinud nagu Chris Pain, Emily Blunt, Tracey Ullman või Billy Magnussen ja Mackenzie Mauzy.
 
 
 
 
 
Tasub kindlasti vaatama minna, see pole vaid lastele mõeldud muinaslugude mix.

No comments:

Post a Comment