kaader filmist

kaader filmist

Sunday, February 3, 2013

Soojad Kehad

 
Film: Warm Bodies (2013)
Vaatamise põhjus:
raamat ja Nicholas Hoult
Hinne: B+++
Lühikokkuvõte:
Ebatõenäoline armastuslugu ilusa teismelise inimese ja tundelise elava laiba vahel päästab valla sündmusteahela, millel on jõudu maailma muuta.
Ma lugesin selle raamatu läbi paar nädalat tagasi - väga armas raamat oli, lihtne ja armas lugu.

Filmi vaatama minnes ma kartsin, et tegu võib olla tavalise raamatu adopteeringuga, kus raamatust endast on järele jäänud vaid pealkiri ja tegelaste nimed. Õnneks pean ma tunnistama, et kuigi muudetud oli piisavalt palju, polnud siiski lastud kaduma minna sellel soojal ja armsal lool, mis tegelikult on raamatu keskmes.


See film oli vaatamata sellele, et tegu oli zombifilmiga, tõsiselt positiivne, naljaks ja armas.

Ja rääkides mu teisest vaatamamineku põhjusest - Nicholas Hoult - kas teie mäletate, kus te seda noormeest esimest korda nägite? Ei see polnud X Men: First Class. Mina nägin teda esimest korda filmis About a Boy :) ja see poiss on nüüd suureks kasvanud ja võib ise Hugh Grantile ülevalt alla vaadata :). Ja enne Soojade kehade algust näidati ka tema järgmise filmi trailerit - Jack the Giant Slayer - kus ta mängib koos Ewan McGregoriga. Taas kord üks noor näitleja, kelle karjääril tasub silma peal hoida.

Ühesõnaga, kui otsite lihtsat, positiivset ja sooja meelelahutust, siis Soojad kehad pakuvad seda kindlasti!

Lõpetuseks lisan siia ühe laul filmist.
P.S. raamatus kuulas R Frank Sinatrat ja miksis tema lauludest kokku Juliale sõnumeid

No comments:

Post a Comment