kaader filmist

kaader filmist

Monday, February 25, 2013

Oscar 2013

Taas kord on Oscarid jagatud.

Vaatame siis üle kuidas jagati ja kas ka minu arvamus sama oli.
Alustame väiksematest asjadest.

Parimad kostüümid – KareNina – jah olid küll ilusad kostüümid, kuid ka kõikide teiste nominentide kostüümid olid head, aga nagu ikka, Oskar läheb sellele, kelle film oli alles hiljuti kinolinal :).

Parim muusika – Skyfall ja Adele – kas mitte väga paljud Bondi filmi laulud pole saanud Oscarit, seega pole see ka eriline üllatus.

Parim multifilm – Brave – tore multikas, kuid kas ta oli just parem kui teised nominendid – kuna kõiki neid pole näinud, siis ei oska midagi arvata.

Parim naisnäitleja kõrvalosas – Anne Hathaway, Hüljatud – ta oli ju nii lühikest aega ekraanil. Samas kui Sally Fields suutis siiski Lincolnis kogu selle meestekarja üle mängida, kuid mina pole ju see, kes Oscareid jagab.

Parim meesnäitleja kõrvalosas – Christoph Waltz, Django – kas ta polnudki siis peaosas? Noh igatahes oli ta osa väga hea ja Oscar saadud igati teenitult.

Parim naisnäitleja – Mu daamid ja härrad, 74 Näljamängud ja Tantsuvõistlused, on võitnud, igati vääriliselt Jennifer Lawrence. Kui teda võrrelda nende teiste nominentidega, siis jah, ta on Oscari ära teeninud.

Parim meesnäitleja – Daniel Day-Lewis, Lincoln – mitmes see tal siis nüüd juba ongi? Kolmas! Mina oleks küll kas Bradleyle või siis Hughile Oscari andnud, kuid taas kord, see pole minu teha.

Ja lõpuks

Parim Film – Argo. Jah, olen nõus. Kuigi ka teised nominendid on head (vaid kahte neist pole ma näinud – Amour ja Zero Dark Thirty) kuid, jah neist kõigist – mitte et mu süda ei tilguks verd Õnneteraapia pärast – olen ma ikkagi nõus, oli Argo kõige tugevam.


Ja nagu näete, on siiski nii nominendid kui ka võitjad filmid need, mis on linastunud aasta teises pooles, seega, kallid filmitegijad, kui soovite kaminasimsile mehikest saada, tooge oma film vaatajateni aasta viimases pooles.

 

Huvitav, kas siis Suur Gatsby ja Kõikvõimas OZ ei olegi siis järgmine aasta nominentide nimekirjas?




No comments:

Post a Comment