kaader filmist

kaader filmist

Wednesday, May 2, 2012

The Painted Veil

Film: The Painted Veil (2006)
Filmi vaatamise põhjus: tundus huvitav
Hinne: B+
Filmi lühikokkuvõte: Selles armastusloos tutvub Kitty (Naomi Watts)noore, intelligentse, tagasihoidliku ning natuke igava Dr. Walter Fanega (Edward Norton), kes on spetsialiseerinud nakkushaiguse uurimisele, ning abiellub temaga vastavalt vanemate plaanidele. Kõigi nende intriigide keerises, suunduvad nad koos Hiina, kus Walter saab teada oma naise truudusetusest, karismaatilise diplomaadiga Charlie Townsendiga (Liev Schreiber). Selleks, et eraldada oma naine ta armukesest ning et ka aidata maakonnas lahtiläinud koolera puhangu leviku kontrolli alla saamist, suunduvad nad Hiina sisemaale. Nende abielu on purunemas. See külm, hoolimatu ning armastuseta suhe ja surmav haigus, panevad proovile nende kogenematute armastajate tugevuse. Kas nende suhtel on paranemisvõimalust, kas nad leiavad veel üskteist enne kui on liiga hilja?

Ma ei mäleta, miks ma selle filmi tõmbasin, kuid kindel on see, et seda filmi nimekirja pannes, ei pannud ma tähele, et ühte peategelastest mängib Edward Norton. Kuna tavaliselt mängib ta kas psühhopaati, kriminaali või mõnda muud ebameeldivat tegelast, siis ma olen püüdnud tema filmidest eemale hoida, kuid mul on hea meel, et ma seda filmi vahele ei jätnud.

Väga armas film oli, tõsiselt.
Film on vändatud W. Somerset Maugham samanimelise raamatu järgi.

Muu teemana on tore ära märkida, et see on ilmselt see film, mille tegemise ajal said Naomi Watts ja Liev Schreiberg kokku ning nüüd on neil juba kaks last. :)

No comments:

Post a Comment