kaader filmist

kaader filmist

Thursday, May 17, 2012

Mida oodata last oodates

Film: What to Expect When You Expecting (2012)
Filmi vaatamise põhjus: Joe Manganiello :)
Hinne: C+
Filmi lühikokkuvõte: Mida arvavad armastusest viis omavahel seotud paari, kes kogevad lapseootusega kaasnevat põnevust ja üllatusi? Teada-tuntud tõde on see, et planeerida võib mida tahes, aga elus ei lähe kõik sugugi alati nii, nagu arvatud.
Taas kord üks raamatu ekraniseering :).
Aga jah, kui ma selle filmi plakateid esimest korda nägin astusin ma kolm pikka sammu tagasi ja vandusin, et SEDA filmi ma küll vaatama ei lähe – JLo, taas lapseootel, kord ma juba läksin ühte ta raseduse filmi (Varuplaan) vaatama vaid selleks, et näha Alex O’Loughlini ning piinlesin kõik need poolteist tundi ja natuke peale. :( 
Kuid siis nägin ma treilerit ja astusin kolm kiiret sammu lähemale :):) – milline punavereline naine ei tahaks siis näha Joe Maganiellot ilma särgita, eriti kui True Bloodi uued osad algavad alles kuu aja pärast ja Magic Mike on veelgi kaugemal :):). 

Seega kuigi ma vandusin, et seda filmi ma ei vaata, siis leidsin ma end ikkagi pimedast kinosaalist vaatamas järjekordset JLo lapsesaagat. Ok, ok, seal on ka teisi näitlejaid :):).

Kas te mäletate filme Valentinipäev ja New Year's Eve – palju staare, lihtne sisu, kõigi lood miskitmoodi omavahel seotud?

Vot sama on ka selle filmiga. Igasugused uued ja vanad staarid – Cameron Diaz (lapsi – 0), Jlo (lapsi – 2), Elizabeth Banks (lapsi – 1), Case Crawford (lapsi – 0), Brooklyn Decker (lapsi – 0, filmis oli ta sünnitus sama kerge kui aevastamine, seda sõna otseses mõttes :)), Anna Kendrick (lapsi -0), Matthew Morrison (lapsi – 0), Dennis Quaid (lapsi- 3), Chris Rock (lapsi – 2), Rodrigo Santoro (lapsi – 0), Joe Manganiello (lapsi – 0) jne lugege ise edasi juba IMDB'st:).

Tulevastele emadele palju infot, praegusetele emadele palju meeldetuletust, vanaemadele heietusi ning mulle silmailu iga kord kui Joe ekraanile ilmus :):).

Noh see on komöödia, teemal mis on palju erinevaid filme sünnitanud, ei midagi uut ja üllatavat, selline lihtne nädalalõpu meelelahutus.

No comments:

Post a Comment