kaader filmist

kaader filmist

Friday, August 3, 2018

Võimatu missioon: Tagajärjed

Film: Mission: Impossible - Fallout (2016)
Hinne: C
Sisukokkuvõte: Mis juhtub, kui su parimate kavatsuste tagajärjed tulevad tagasi sind jahtima? Ethan Hunt (Tom Cruise) ja tema IMF-i tiim leiavad end pärast rängalt ebaõnnestunud missiooni olukorrast, mis ei allu enam nende kontrollile. Kuigi Ethan mõistab, et tema emotsioonidega manipuleeritakse, peab ta ajaga võidu joostes lõpuni minema ning valima, kas päästa oma pere ja sõbrad või miljonid teised, keda ähvardab globaalne oht.
Action, Comedy

Ausalt ma ei tea mitut võimatu missiooni osa ma olen näinud või mis see viimane oli, mida ma näinud olen, sest väga pikka aega olen ma püüdnud vältida herr Cruise filme. Tõsi paari olen viimasel ajal tõesti vaadanud, kuid siiski mitte neid võimatu missiooni filme. Miks ma siis seda viimast vaatama läksin? Sest selles mängib Henry Cavill, lihtne ju :)!!

Aga filmist siis ikka ka, kui juba vaadatud sai.
Film on üks lõputu põgenemine ja tagaajamine. Üks adrenaliini pomm järgneb teisele. Ma usun et seda filmi oli päris lõbus teha, kõik need eriefektid ja kihutamised erinevate sõiduvahenditega. Ja Henry võttis oma Supermani võimed ka siia filmi kaasa, või siis seitsmepenikoorma saapad, sest kuidas ta muidu jõudis kõndida palju kiiremini, kui herr Cruise täiskiirusega joostes.

Filmi lõpus olid enamus saalisistujaid rõõmsad, kui pahar oma teenitud karistuse sai, kuid mina olin niiiiii kurb.

Aga üldiselt jah, umbes samas rollis on kord juba Henry olnud, kui ta mängis Solot U.N.C.L.E filmis. Ja kui ta selles filmis oli ekraanil koos Cruisiga, siis oli tema roll minimaalne, kuid kui ta lõpuks üksi jääb, siis alles tuleb välja tõeline Henry, tema tõeline näitleja pool, sest koos Cruisiga ekraanil olles, kasutab ta enamasti oma füüsilisi oskusi, mitte näitleja oskusi.

Aga noh, üldiselt vaadatav ju.
 


No comments:

Post a Comment