kaader filmist

kaader filmist

Thursday, November 23, 2017

Mõrv Idaekspressis



Film: Murder on the Orient Express (2017)
Hinne: C+
Sisukokkuvõte: Luksuslikust rongisõidust läbi talvise Euroopa saab ühel ööl verdtarretav mõrvamüsteerium. See on lugu kolmeteistkümnest võõrast, kes on rongiga lumevangis, sealsamas toime pandud mõrvast ning maailma parimast detektiivist nimega Hercule Poirot (Kenneth Branagh), kes peab ajaga võidu joostes lahendama selle juhtumi olukorras, kui kõik tema ümber on kahtlusalused.
Drama, Crime, Mystery

Mis siis selle klassika ekraniseeringu kohta arvata? Esiteks – wow milline näitlejatekooslus, üks tuntum kui teine ning siis veel need kuulsuse poole lendavad tähekesed … suurepärane.
Ja sisu – ma pole raamatut lugenud, ma a r v a n, et ma olen BBC telesarja näinud, kuid pärast selle filmi vaatamist ma pole selles väga kindel, kuid olles harjunud BBC sarjadega, siis tundus see film kuidagi nii ülepingutatult ameeriklaste jaoks ära nämmutatud või siis Hercule Poiroti jaoks ebaharilik või siis liialt Hollywoodiliku efektina tunduv.

Aga tegelikult on ju hea film, võimsad efektid, võrratu näitlejatekooslus, ning see lõpu „viimane õhtusöök“ … Minge vaatama ja siis räägime, mitu huvitavat ahhaa hetke teie leidsite.

No comments:

Post a Comment