kaader filmist

kaader filmist

Monday, March 10, 2014

Mina, Supervaras ja Mina, Supervaras 2

Film: Despicable Me & Despicable Me 2 (2010; 2013)
Vaatamise põhjus: kunagi tuli ju ära vaadata
Hinne: B
Filmi lühikokkuvõte: Kenade majakestega tänaval erineb üks kõigist ülejäänutest: suur, must ja kole elamu, mille ees laiutab kuivanud muruplats. Keegi naabritest ei tea, et maja all asub tohutu salajane varjupaik, kus tegutseb lugematutest kollastest käsilastest ümbritsetud supersuli Gru. Hetkel on mehel plaanis kõigi aegade suurim kuritegu: ta plaanib varastada taevast kuu! Kõikvõimalikke sulitempe nautiv ning selleks erinevaid imevidinaid kasutav Gru pole aga valmis oma elu suurimaks väljakutseks, mille esitavad talle kolm väikest tüdrukut, kes näevad Gru juures midagi, mida keegi näinud ei ole: see paharet võiks olla täitsa sobiv papa!

Just siis, kui endine supervaras Gru on hakanud harjuma oma eeslinna pereisa rolliga Margo, Agnese ja Edithi vanemana, koputab ta uksele üleilmselt kurikaelte vastu võitlev ülisalajane organisatsioon. Nüüd sõltub Grust, tema koomilistest kollastest käsilastest ja värskest partnerist Lucyst, kas saadakse jälile El Machole, kes loomulikult kavatseb vallutada kogu maailma. Lõppude lõpuks läheb vaja planeedi suurimat eks-kurikaela, et püüda kinni keegi, kes ihkab tema kohta.
Animation, Comedy,

Kõik nii kiidavad (lisaks lastele ka täiskasvanud), et andekas lugu ja puha … kuid minu arust oli igav. Mõlemad olid igavad. Ma tean, ma tean, ma pole ka see sihtgrupp kellele see mõeldud on, kuid on piisavalt olnud ju multikaid, mis on head nii lastele kui ka täiskasvanutele vaatamiseks. Keskpärased tüüpilised mutlikad.

 

No comments:

Post a Comment