kaader filmist

kaader filmist

Monday, April 9, 2012

Karm tõde


Film: The Cold Light of Day (2012)

Filmi vaatamise põhjus: no vaadake kes peaosas on – ei mitte see vanur Bruce Willis - ikka noor silmarõõm Henry Cavill on see kes mind kinno kisub :)
Hinne: D
Filmi lühikokkuvõte: Üritades päästa oma Hispaanias röövitud perekonda, paljastab noor ameeriklane vandenõu. /Forum Cinemas/


Teate mis mulle meenus, kui ma seda filmi vaatasin – kunagi oli üks multikas … Tagurpidi esmaspäev või midagi sellist … ja seal kaks vanamemme otsustavad kinno minna ja üks küsib, et millest film on ja saab vastuse, et film on spioonidest … ah SPIOONIDEST!!! :) :)

Oh jeerum … kui ma ei eksi siis on kuskil netis olemas kodukas, kuhu kogutakse  filmis leiduvaid apse ja IMDB on neid ka mõnede filmide kohta kogunud … selle filmi kohta saaks neid ikka vääääääga palju.

See oli küll ikka üks vägagi nõrga käsikirjaga film, rääkimata montaažist ja näitlejatest – väga nõrk film! Kohe kurvaks teeb :(! Isegi ilus poiss ei teinud asja paremaks :(!

2 comments:

  1. Alati tuleb eelistada Bruce Willist..olgu ta nii vana kui tahes..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      Olen nõus, mida vanema aastakäigu viski seda parema maitsega :)
      Kuid selleks et nautida midagi mille headuses pole vaja kahelda, tuleb aegajalt katsetada midagi, mis on alles värse ... sest sellest värskest saab ka kunagi see hea vana ;)
      Ning Willis lihtsalt pole minu sorti mees :):P

      Delete