kaader filmist

kaader filmist

Friday, April 27, 2012

Igavesti Sinu


Film: Lucky you (2012)

Filmi vaatamise põhjus: ee … ma ei tea, Sparks äkki – tema raamatute filmid on tavaliselt väga armsad
Hinne: C
Filmi lühikokkuvõte: Seersant Logan Thibault (Zac Efron) naaseb oma kolmandalt Iraagi-missioonilt kaasas ainus asi, millele ta võlgneb tänu oma ellujäämise eest – leitud foto võõrast naisest. Ta saab teada, et naise nimi on Beth (Taylor Schilling) ning otsib ta üles. Logan asub tööle Bethi perekonna koerakasvatusse. Kuigi naise elu on niigi parajalt keeruline ning tal on raske hakata meest usaldama, tekib nende vahel suhe, mis annab Loganile lootust, et Beth on midagi enamat kui lihtsalt nägu tema talismanilt.
Film põhineb Nicholas Sparksi liigutaval armastusromaanil. Sama autori sulest on ilmunud ka „Päevaraamat“, “Kiri pudelis”, “Ööd Rodanthe’is”. /Forum Cinemas/


Eee … romantiline draama, täpselt Sparksi stiilis.

Ma loodan, et raamatus oligi kirjutatud Logan selliseks emotsioonituks, tuimaks tükiks, kellele meeldib kõndida, asju parandad ja klaverit mängida, sest vastasel juhul oli see üks halvimaid Zac Efroni osatäitmisi mida ma näinud olen. Sest isegi telliskivi seinal on rohkem emotsioone kui selle filmi kangelasel.

Lugu ise on ju ilus (GR), nagu ma ütlesin, täpselt Sparksi stiilis (ma isegi arvasin, et ta laseb kangelasel lõpus surra, et oleks kohe eriti tema stiilis) ja Ameerika väikelinn ja sealne loodus olid võrratud. Kuid see armastuslugu … sellest puudus särin, ootus, rahuldus :(.

No comments:

Post a Comment