kaader filmist

kaader filmist

Monday, February 27, 2012

Oscars 2012

Ja ongi filmimaailma kõige tähtsamad mehikesed jagatud. Seekord kahjuks ma ise ei näinud, kuna Starman otsustas kunagi eelmise aasta lõpus eemaldada Pro7 minu telekanalite nimekirjast, kuid see selleks, selle asemel sai siis und nauditud ja hommikul ärgates IMDB kodulehelt uudiseid loetud. :)

Milline siis oli selle aasta saak ja kas oli ka üllatusi, pettumusi?

Aasta parim film oli etteaimatavalt Artist. Mitte et mul midagi selle vastu oleks, et nemad võitsid, olen sellega täielikult päri! Samuti ka meesosa Oscar läks õieti – Jean Dujardin. Püüdku kõik need teised kandidaadid mängida tummfilmis, eks siis näeme, kui andekad nemad on. 

Jätkame samuti meestega – kõrvalosaga. Christopher Plummer – ausalt ma mäletan filmist The Beginners rohkem Evan McGregorit, kuid Christopher Plummer on hea näitleja ja ma olen tema võidu üle rõõmus.



 

Naisnäitlejate Oscarid – noh jah, mina oleks valinud Glen Close ja Janet McTeeri, mõleamad filmist Albert Nobbs, kuid Meryl Streepi vastu on raske saada ja Octavia Spenser tegi ka hea rolli.








Parim originaalstsenaarium Woddy Allen, Midnight in Paris … taas kord, laulgem seekord kõik koos – I love Paris on the springrtime …. :)

Parim multikas – Rango – polnud kahtlustki!!


Täpsemaks ma minema ei hakka, kuid mul on hea meel, et ka Hugo sai oma kuldmehikesed.


Sellega on siis 2011 filmiaasta kokku võetud ja saame jätkata käesoleva aasta filmisaavutuste nautimist ning alustada juba varakult spekuleerimist teemal, kes järgmisel aastal uued Oscarid endale saavad.
 
Kuid üks asi veel – kas panete tähele sellist pisiasja, kui vaatate Oscarite nominantide nimekirja, et enamus neist on ekraanidele jõudnud aasta teises pooles või vahetult enne aasta lõppu? ;)

Täpsema info nominantide, võitjate ja punase vaiba kleitide kohta leiate siit.

No comments:

Post a Comment